دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران جشنواره جهانی فیلم فجر

هنردستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه ۱۵ اسفندماه با دبیر و مدیران سی‌ و ‌پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر دیدار کرد.

به گزارش هنردستان، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با دبیر و مدیران سی‌ و ‌پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر دیدار کرد. این جلسه که شامگاه ۱۵ اسفندماه در محل خانه سینما برگزار شد و رییس سازمان سینمایی به همراه محمدمهدی حیدریان مشاور ارشد وزیر نیز در آن حضور داشتند، ابتدا حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی درباره کلیات برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر، سیاست‌های سازمان سینمایی در جداسازی بخش ملی از بخش جهانی و تاثیرگذاری و میزان موفقیت آن سخنانی ایراد کرد.

 

سپس رضا میرکریمی دبیر سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر ضمن تشکر از حمایت های سازمان سینمایی، گزارش مبسوطی از جزییات روند برگزاری جشنواره سال گذشته ارائه داد و به تبیین اهداف سینمایی و فرهنگی جشنواره جهانی، نقش جشنواره در افزایش قدرت فرهنگی کشور در منطقه و سهم آن در دیپلماسی عمومی پرداخت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با مثبت خواندن روند جشنواره جهانی فجر بر تلاش مشترک دولت و سینماگران در راه تبدیل سینمای ایران به یک صنعت فراگیر و تاثیرگذار تاکید کرد و از سینماگران و کارشناسان خواست تا در این مسیر با دولت همفکری کنند.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، ۱ تا ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ (۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید