تمدید مهلت ارسال آثار طراحی لباس برای حضور در نمایشگاه سبک زندگی اسلامی لندن

هنردستان: مهلت ارسال آثار مرتبط با طراحی لباس برای حضور در نمایشگاه سبک زندگی اسلامی لندن تمدید شد.

 

به گزارش هنردستان، مهلت ارسال آثار مرتبط با طراحی لباس برای حضور در نمایشگاه سبک زندگی اسلامی لندن که قرار است در روزهای 23 و 24 فروردین 96 در لندن برگزار شود تا فردا 17 اسفندماه تمدید شد.

 

نمایشگاه سبک زندگی اسلامی لندن 2017 در بخش‌های مختلف پوشاک اسلامی، خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های حلال، اقتصاد اسلامی، سفر حلال، هنرهای اسلامی و طب اسلامی معرفی و عرضه در روزهای 23 و 24 فروردین 96 و شهر لندن در انگلیس برگزار می‌شود.

 

در همین راستا فراخوان طراحی لباس نمایشگاه سبک زندگی اسلامی که قرار است در روزهای 23 و 24 فروردین 96 در لندن برگزار شود طی روزهای اخیر منتشر شد.

 

بر این اساس، طراحان ایرانی از داخل و خارج کشور تا 17اسفند فرصت دارند طرح آثار مرتبط با فراخوان را به پست الکترونیکی به نشانیca.designer52@yahoo.com ارسال کنند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88945003 و 88948184 تماس حاصل نمایند.

 

در نمایشگاه سبک زندگی اسلامی لندن2017، سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های تفریحی متنوعی برگزار می‌شود و کارآفرینان و متخصصان اقتصادی نیز در این نمایشگاه به سخنرانی در مورد اطلاعات بازار، پیش‌بینی صنعت و روند درک چگونگی عملکرد بازار مصرف‌کنندگان مسلمان می‌پردازند.

 

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید