حمایت انجمن مؤسسات مد و لباس از جشنواره نقش تن‌پوش

هنردستان: رییس انجمن موسسات مد و لباس گفت یکی از ویژگی‌های جشنواره نقش تن‌پوش این است که داوری‌های بخش صنعت آن به فعالان این حوزه واگذار شده تا امکان تولید انبوه آن تسهیل شود.

 

به گزارش هنردستان به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره نقش تن پوش، مهدی محمودی رئیس انجمن مؤسسات مد و لباس با بیان این مطلب که جشنواره نقش تن‌پوش به مرز بلوغ رسیده، گفت: انجمن مؤسسات مد و لباس آماده همکاری و حمایت از این جشنواره تأثیرگذار است.

 

او تصریح کرد: در حوزه لباس مردانه خلأ بزرگی داریم که با همت جهاد دانشگاهی واحد هنر و این جشنواره می‌توان به رونق آن امیدوار شد.

 

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این رویداد این است که داوری‌های بخش صنعت آن به فعالان این حوزه واگذار شده تا امکان تولید انبوه آن تسهیل شود.

 

محمودی افزود: مؤسسات و طراحان آزاد این فرصت را دارند تا با ارائه آثار ارزشمند خود، زمینه رشد کیفی لباس مردانه را در این جشنواره فراهم سازند.

 

رئیس انجمن مؤسسات تک منظوره مد و لباس گفت: تجاری‌سازی در این جشنواره می‌تواند از مسائلی باشد که با تمرکز روی آن و به شکل تخصصی به ارتقای سطح کیفی این رویداد هنری یاری رساند.

 

پنجمین جشنواره سراسری نقش تن‌پوش توسط جهاد دانشگاهی هنر و با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و دانشگاه‌های هنری و به دبیری الهام زایجانی، در حال برگزاری است.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید