فیلم کودک ایرانی را با هالیوودی‌ مقایسه نکنید/فیلمبرداری در جزیره

به گزارش هنردستان فرشاد خالقی فیلمبردار سینما توضیحاتی درباره فعالیت های اخیر خود ارایه داد.

فرشاد خالقی فیلمبردار سینما درباره فعالیت های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول تصویربرداری سریال «دردانه های خلیج فارس» به کارگردانی حسن لفافیان در جزیره هرمز هستیم. این سریال سه اپیزودی است که یک اپیزود ۸ قسمتی آن در هرمز، یک اپیزود ۶ قسمتی در لارک و یک اپیزود ۸ قسمتی دیگر هم در جزیره قشم تصویربرداری می شود.

وی درباره دیگر فعالیت هایش بیان کرد: در حال حاضر فیلم سینمایی «پیشونی سفید ۲» به کارگردانی سیدجواد هاشمی را روی پرده سینما دارم که البته ما همزمان با این اثر فیلمبرداری «پیشونی سفید ۳» را هم انجام دادیم و کار آن هم تمام شده و منتظر اکران «پیشونی سفید ۳» هستیم.

این فیلمبردار افزود: «پیشونی سفید ۲» پس از هفت سال از قسمت نخست آن ساخته شد و ما فصل دوم این فیلم سینمایی را هم با همان فضای کودکانه، ترانه ها و آوازها ساختیم و از نظر نور و رنگ هم به همان نحو عمل کردیم اما لوکیشن ها کمی متفاوت بود.

خالقی در پایان با بیان اینکه فرم این اثر برای کودکان جذاب است، اظهار کرد: نمی شود آثار ایرانی را با آثار هالیوودی مقایسه کرد زیرا ما نیازمند فرم و سبک ایرانی هستیم. سیدجواد هاشمی سال ها در حوزه کودک کار کرده است و به لحاظ اجرایی می تواند کودکان ایرانی را پای یک اثر کودک بنشاند به همین دلیل فکر می کنم «پیشونی سفید ۳» هم موفق باشد.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »