روایت نوازنده جوان از ساز شکسته‌اش

به گزارش هنردستان تازه ترین کنسرت امین غفاری در حالی برگزار شد که شکستن ساز اصلی این نوازنده در شب قبل از برگزاری کنسرت، برنامه متفاوتی را پیش روی مخاطبان قرار داد.

 تازه ترین کنسرت امین غفاری نوازنده ویولن در حالی روزهای دهم و یازدهم دی ماه در تالار رودکی تهران برگزار شد که شکستن ساز اصلی این نوازنده در شب قبل از برگزاری کنسرت، برنامه متفاوتی را برای مخاطبان رقم زد.

امین غفاری پیش از آغاز کنسرت بیان کرد: شب گذشته به‌صورت کاملا اتفاقی ساز اصلی‌ام شکست و اگر محبت دوست و استادم پدرام فریوسفی که یکی از سازهای خود را برای این اجرا در اختیارم گذاشت نبود، نمی‌دانم برای این اجرا چه کار می توانستم بکنم. من در ۲۴ ساعت گذشته تمام توان خود را صرف عادت کردن به ساز جدید کرده تا بتواند اجرایی قابل قبول داشته باشم.

«پارتیتا شماره ۲ در رمینور»، «آلماند»، «کورانت»، «ساراباند»، «ژیگ»، «شاکن»، «سونات شماره ۳ »و «بالاد رپرتوار» قطعاتی بودند که در بخش اول برای مخاطبان اجرا شد.  در بخش دوم اجرا نیز که با همراهی سروش صادقی و پرستو حیدری همراه بود «سونات ویلن و پیانو» (در لاماژور) در چهار موومان «آلگرتو»، «آلگرو»، «رسیتاتیو» و «الگرتو» اثر سزار آگوست جین گیلام فرانک به اجرا درآمد. این در حالی است که در انتهای برنامه هم غفاری به‌همراه سروش صادقی قطعه هورا استکاتو از گریگوری نیکا دینیکو را نواختند.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »