«رازهای خاکستری» هنرمندان افشا می‌شود

به گزارش هنردستان نمایشگاه «رازهای خاکستری» ۲۱ دی ماه در گالری ایده پارسی برپا می شود.

 به نقل از روابط عمومی گالری ایده پارسی، «رازهای خاکستری» عنوان نمایشگاه گروهی است که ۲۱ دی ماه در گالری ایده پارسی به نمایش گذاشته می شود.

در این نمایشگاه آثاری از ۲۵ هنرمند نقاش و مجسمه ساز به نمایش درمی آید. در این میان ۶ هنرمند آثار مجسمه، ۱۸ هنرمند آثار نقاشی و یک هنرمند نیز اثر ویدیوآرت خود را در محوریت موضوع رازهای خاکستری ارایه کرده اند. در حقیقت رازهای خاکستری رخدادهایی است که پنهان و ناپیدا، مانده یا می ماند و آثار ارایه شده در این نمایشگاه نیز تجسم هنرمند از این موضوع بوده که روی بوم یا مجسمه عینیت پیدا کرده است.

«رازهای خاکستری» توسط شروین کندری جمع آوری شده است. این هنرمند درباره موضوع نمایشگاه اینگونه توضیح داد: «در جای جای این دنیای پرتلاطم، پیش آمدهایی وجود دارد. رخدادهایی که پنهان و ناپیدا، مانده یا می ماند. به طور کلی هنر انرژی های غیرقابل رویت را رویت پذیر می کند و نقش هنرمند، برخورد با مسایل و پیدا کردن روابط بین آنهاست. هنرمندان به جای ثبت وقایع در ذهن خود، آنها را روی بسترهای مورد نظر تبعید می کنند. این تبعید به صورت یک زندان خاکستری پر رمز و راز برون دادهای متفاوتی را در بر می گیرد. این دربرگیری ها عمق در رابطه را به وجود می آورند؛ عمق هایی که بی شک در پس آنها رازهایی از جنس خاکستر وجود دارد.»

نمایشگاه «رازهای خاکستری» روز جمعه ۲۱ دی ماه ساعت ۱۶ در گالری ایده پارسی افتتاح می شود و تا روز ۲۷ دی ماه در گالری ایده پارسی به نشانی خیابان شریعتی، خیابان دولت، کوچه الله وردی آذر، پلاک ۲۸ برپاست.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »