«و باز هم سفر» برای نوجوانان

هنردستان: ناصر یوسفی که به تازگی کتاب «و باز هم سفر» او راهی بازار شده، از پایان نگارش رمان دیگری برای نوجوانان با عنوان «پنهان نمی‌شود» خبر داد.

به گزارش هنردستان، رمان «و باز هم سفر» در انتشارات افق ویژه نوجوانان منتشر شده است.

 

یوسفی درباره این کتاب گفت: «و باز هم سفر» قصه‌ای سه‌گانه است که شخصیت‌های آن سفرهای متفاوتی را تجربه می‌کنند. هر داستان کمک می‌کند تا بچه ها بتوانند موضوع سفر را در قالب داستان به گونه‌ای متفاوت تجربه کنند. در واقع این کتاب سه داستانی است که به صورت موازی نوشته شده است بنابراین هم می‌توان این سه داستان را جداگانه خواند و هم به صورت همزمان.

این نویسنده  که به تازگی نیز از نگارش رمان نوجوانانه‌ای با عنوان «پنهان نمی‌شود» فارغ شده است گفت موضوع این داستان درباره ترس‌ها و نگرانی‌های ماجرای دوستی پسری افغانستانی با شهروندی تهرانی است. هنوز ناشر این اثر مشخص نشده است.

«افسانه‌های دختران ایرانی» هم از دیگر نوشته‌های یوسفی است که در واقع اثری بازنویسی‌شده بر افسانه‌های کهن ایرانی است؛ افسانه‌هایی که دختران نقش پررنگی در آن‌ها دارند. گل خندان، نارنج و ترنج و … از افسانه‌های این مجموعه هستند که در انتشارات کارگاه کودک زیر چاپ است.

یوسفی در حوزه ادبیات کودکان نیز کتابی با عنوان «پسرک، پیرمرد و زن کردی» را در همین موسسه انتشاراتی زیر چاپ دارد این داستان کودکانه به بچه‌ها یاد می دهد چگونه‌ با  آزارهای عاطفی مقابله کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

فیلم کوتاه «تگرگ» کلید خورد

یک قصه دراماتیک درباره تردید‌ و تحیر فیلمبرداری فیلم کوتاه داستانی «تگرگ» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا منتظری و کارگردانی مریم صالح‌پور در قم آغاز شد. به گزارش

ادامه مطلب »
هنرهای تجسمی

فراخوان طراحی پوستر TPAM 2024 

فراخوان طراحی پوستر TPAM 2024 منتشر شد . به گزارش هنردستان ، این رقابت توسط دوسالانه ی بین المللی Theatrical Posters Armenia 2024 برگزار می شود و به عنوان یک پلت فرم معتبر جهانی از

ادامه مطلب »