حضور هنرمند ایرانی در پروژه جهانی “LRT360”/علیرضا بخشی پروژه “Aporia” را اجرا می‌کند

هنردستان: علیرضا بخشی به عنوان نماینده ایران در پروژه جهانی “LRT 360” که با حمایت بنیاد لایف آرت “Life Art Foundation” برگزار می‌شود؛ شرکت خواهد کرد.

به گزارش هنردستان، این پروژه به صورت همزمان توسط 10 هنرمند در 10 منطقه از جهان به صورت موازی اجرا خواهد شد که هنرمندان حاضر فرصت دارند  در مدت زمان محدودی از 20 مارچ 2017 ( 29 اسفند 95) تا 20 ژولای 2017 (29 تیر) 96 آثار خود را تولید و برای این بنیاد ارسال کنند.

 

در این پروژه به جز علیرضا بخشی استوار، سلین رنو و ژانیوس فری از کشور فرانسه، کاملیا موراویا از مجارستان، شارلی یوهانسون از آمریکا، کیم دونگ وو از کره جنوبی، سام دگوبه آ از سنگال، کارلوس خوآدوراس از برزیل، ایتوشی ساگووا از ژاپن  و ژان مارک ونگر از بلژیک حضور دارند.

موضوع آثار این پروژه تقابل و تاثیرات مخرب انسان بر محیط زیست است. قرار است علیرضا بخشی استوار در این پروژه مجموعه‌ای تحت عنوان “Aporia” را در قالب ویدئو و ویدئو پرفورمنس با موضوع بیابان‌زایی، تخریب جنگل و انبوه‌سازی مسکن اجرا کند.

این هنرمندان از سوی بنیاد لایف آرت برای حضور در این پروژه دعوت شده‌اند و این آثار به صورت غیررقابتی و به صورت همزمان در 20 دسامبر 2017 (29 آذر 96) در سه شهر بروکسل، مادرید و نیویورک به نمایش درمی‌آید.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

امتیاز دهید