جشن خیریه “بذر” برپا می‌شود

هنردستان: مدیر برند مانتو “عرب‌وزیری” از برپایی جشن خیریه “بذر” و اهدای عواید فروش اقلامی همچون پوشاک و زیورآلات به بهزیستی “بذر” خبر داد.

 

به گزارش هنردستان، اعظم بوربور، مدیر برند مانتو “عرب‌وزیری” با اعلام خبر برگزاری جشن خیریه “بذر”  گفت: سال‌های متمادی است که با همراهی برخی دیگر از ارگان‌ها و وزارتخانه در آستانه ورود به سال نو اقدام به برگزاری این خیریه می‌کنیم.

 

او تصریح کرد: در سال‌های گذشته، مدیریت و کارکنان بهزیستی‌های مختلف به بهترین شکل ممکن ما را در این مسیر همراهی کرده‌اند و حتی وزارتخانه‌های همچون وزارت امور خارجه برای همراهی با این حرکت خیریه در آستانه سال نو همراه ما شده‌اند.

مدیر برند مانتو “عرب‌وزیری” از اهدای عواید فروش اقلامی همچون پوشاک و زیورآلات در این خیریه به بهزیستی “بذر” خبر داد و افزود: امیداریم در سال جاری نیز با استقبال درخور مردم از این خیریه بتوانیم نقش خود را در راستای همراهی و دلگرمی کودکان بی‌سرپرست و یا بدپرست این خیریه ایفا کنیم.

 

جشن خیریه “بذر” از امروز تا 20 اسفند در بازارچه خیریه به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، بعد از تقاطع نیایش، روبروی پارک ملت، خیابان سعیدی، پلاک 83 و از ساعت 10 تا 19 برپا می‌شود.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید