«جاده تباهی» به بارسلونا رسید

هنردستان: فیلم «جاده تباهی» به کارگردانی یاسر طالبی در فستیوال فیلم «هنر و صنعت بارسلونا» در کشور اسپانیا نمایش داده می شود.

 

به گزارش هنردستان ، فیلم بلند ویدیویی «جاده تباهی» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش و محصول شبکه استانی سمنان، در بخش اصلی جشنواره فیلم کرافت بارسلونا روی پرده می رود.

 

جشنواره بین المللی «فیلم هنر و صنعت بارسلونا»  از ۷ تا ۹ آپریل برگزار می شود و نمایش آثار برگزیده با حضور کشورهای مختلف همراه خواهد بود. این جشنواره با حمایت از آثاری که به شیوه ای خلاقانه و از دیدگاه مولف با بودجه ای اندک روایت می شوند، حمایت می کند. نگاه مولف، سبک شخصی روایت، کیفیت و اثرگذاری از ویژگی های فیلم های انتخابی بخش مسابقه است.

 

سید ابراهیم عمادی، رضا بازی برون، رضا انواری، فریدون امیر عبدالهیان، داریوش شافی، مینا رحمانزاده، محمد مهدی مرادی حقیقی، مهدی رحیمیان، سیده بیتا عمادی، سید اکبر ساده، معصومه یدالهی، همایون جورابلو و مهدی خلیلی در فیلم «جاده تباهی» بازی می‌کنند.

 

فیلم داستان ۲ جوان مکانیک سیار است که درگیر یک ماجرای تصادف می‌شوند؛ ماجرایی که برایشان فرصت تصاحب هزاران دلار پول نقد را فراهم می‌کند. آنها در مسیری قرار می‌گیرند که نمی‌توانند درست تصمیم بگیرند غافل از اینکه صاحب پول‌ها تصمیمش را پیش تر گرفته است.

 

یاسر طالبی، کارگردان، نویسنده، تدوینگر و مستندساز  دانش آموخته سینما با گرایش تدوین و عضو انجمن مستندسازان سینمای ایران است. «جاده تباهی» پیش از این جایزه بهترین فیلم جشنواره the BEST INDEPENDENTS INTERNATIONAL FILM FESTIVAL کالسروهه آلمان و جایزه بهترین فیلم بلند DEFF- Down East Flick گرینویل آمریکا را از ان خود کرده بود.

 

منبع: مهر

امتیاز دهید