رقابت «ترامپ» و «کلینتون» در سریالی از تام هنکس

هنردستان: «تام هنکس» – بازیگر برنده اسکار – سریالی تلویزیونی را درباره رقابت‌های انتخاباتی آمریکا تهیه می‌کند.

به گزارش هنردستان، «گاردین» نوشت: «تام هنکس»، هنرپیشه مشهور هالیوود تهیه‌کنندگی سریالی تلویزیونی را درباره رقابت‌های انتخاباتی «هیلاری کلینتون» و «دونالد ترامپ»، ‌بر عهده گرفته است.

 

در این سریال به کارگردانی «جی روچ» که از شبکه «اچ.بی.او» پخش خواهد شد، «جولین مور» و «سارا پیلین» ایفای نقش می‌کنند. کتابی از «مارک هلپرین» و «جان هیلمان» سوژه ساخت این پروژه تلویزیونی شده است.

کتاب پیشین این دو نویسنده در سال ۲۰۱۲ توسط «روچ» مورد اقتباس قرار گرفت و نتیجه آن، تله‌فیلم «تغییر بازی» شد. «سارا پیلین»، «اد هریس»، «جولین مور» و «جان مک‌کین» در این اثر برنده پنج جایزه «امی»، ایفای نقش کردند.

«تام هنکس» پس از «هریسون فورد» و «ساموئل ال. جکسون»، سومین بازیگر پولساز تاریخ سینماست، به طوری که تاکنون فیلم‌هایش بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار فروش داشته‌اند که در این میان پرفروش‌ترین فیلمی که «تام هنکس» در آن نقش داشته انیمیشن «داستان اسباب‌بازی‌های ۳» است.

این بازیگر نامدار سینمای جهان که پنج نامزدی اسکار و دو جایزه اسکار بهترین بازیگری را به همراه چهار جایزه «گلدن گلوب» بهترین بازیگری در کارنامه سینمایی دارد، توانست در سال ۱۹۹۲ ستاره‌ای به نام خودش در تالار مشاهیر هالیوود ثبت کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

امتیاز دهید