برای «سرطان» پوستر طراحی کنید

هنردستان: فراخوان نمایشگاهی با موضوع امید و مبارزه با سرطان که در هفته جهانی سرطان برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش هنردستان، در این فراخوان آمده است: رشد بیماری سرطان طی سال‌های گذشته در سراسر کره خاکی و در سطوح مختلف سنی مشاهده می‌شود. تعداد زیادی از افراد مبتلا به این بیماری در طی درمان به کام مرگ فرو می‌روند و در این میان عده‌ای نیز در این مبارزه نابرابر پیروز شده و دوباره به زندگی عادی خود بازگشته‌اند. رمز این موفقیت میل به امید و زندگی در میان این افراد و خانواده‌های این بیماران بوده است. البته وجود موارد مختلف از جمله شرایط مالی، شرایط محیطی و… تاثیرات خود را روی بیماران سرطانی که شامل گروه‌های سنی مختلف بوده، داشته است.

 

با هدف نمایش پیام امید، توسط هنرمندان رشته گرافیک درهفته جهانی سرطان (آپریل ۲۰۱۷) نمایشگاهی با موضوع امید و مبارزه با سرطان، با حضور هنرمندان و دانشجویان گرافیک از کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه پوستر، داوران رشته گرافیک از کشورهای ایران، ترکیه، سوییس، فرانسه، دانمارک، آمریکا، کره جنوبی و لهستان حضور خواهند داشت.

حضور هنرمندان و دانشجویان رشته گرافیک در این رویداد آزاد است و هیچ محدودیتی وجود ندارد. پس از گزینش آثار هنرمندان توسط هیات داوران، آثار به‌طور همزمان در ایران و ترکیه (هفته جهانی سرطان) برای عموم به‌نمایش درخواهد آمد.

«سرطان و خانواده»، «سرطان و امید»، «بیماران سرطانی (مردان، زنان و کودکان)»، «سرطان و تغذیه» و «سرطان و محیط زیست» محورهای این فراخوان هستند.

ایرج میرزا علیخانی و لادن رضایی (ایران)، اشتفان بوندی (سوییس)، ارین ورایت (آمریکا)، لخ مایفسکی (لهستان)، پیتر کونتسه (لهستان)، فین نیگارد (دانمارک) گوربوز دوگان، دیدم چاتال، دوگان آرسلان و اوزلم بویوکارمان (ترکیه)، بیونگ سان (کره جنوبی) و آلن لوکرنک (فرانسه) هیات داوران این مسابقه هستند.

۳۰ اسفند ۱۳۹۶ (۲۰ مارچ ۲۰۱۷) آخرین مهلت ارسال آثار در نظر گرفته شده است. داوری آثار از اول تا ۱۰ فروردین خواهد بود و نمایش آثار نیز ۲۵ فروردین‌ماه است.

حضور برای تمام رده‌های سنی در این فراخوان آزاد است. هر شرکت‌کننده حداکثر سه اثر می‌تواند ارسال کند. حضور طراحان حرفه‌ای و دانشجویان گرافیک در این نمایشگاه آزاد است. فایل پوسترهای ارسالی باید به‌صورت JPEG ارسال شود و فرمت آن‌ها RGB باشد. اندازه پوسترها باید ۱۰۰ * ۷۰ سانتی‌متر، رزولوشن ۳۰۰ دی‌پی‌آی و حداکثر سایز آن‌ها ۲۰ مگابایت باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ایمیل info@likeforposter برای ثبت‌ نام و ارسال آثار اقدام کنند. www.likeforposter.com نیز وب‌سایت فراخوان است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

امتیاز دهید