سخنرانی آن هاتاوی در سازمان ملل درباره خانواده و بچه‌داری

هنردستان: آن هاتاوی بازیگر سرشناس عکسی از پسر خردسالش را منتشر کرد که در حال تماشای سخنرانی مادرش در سازمان ملل بود.

به گزارش هنردستان، به نقل از هالیوود ریپورتر، آن هاتاوی با حضور در سازمان ملل درباره اهمیت دادن مرخصی به والدین برای مراقبت از فرزندانشان صحبت کرد.

 

نزدیک به یک سال است که هاتاوی و همسرش آدام شولمن تهیه کننده صاحب اولین فرزندشان شده‌اند. اکنون این زوج نخستین تصویر پسرشان را در حالی که مادرش را در حال سخنرانی در سازمان ملل تماشا می‌کند در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

هاتاوی نوشت: جاناتان ۱۱ ماهه دیروز سخنرانی مادرش را در سازمان ملل تماشا کرد.

 

 

هاتاوی در روز بین‌المللی زن در سازمان ملل سخنرانی کرد و به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل برای امور زنان درباره اهمیت  دادن مرخصی مراقبت از فرزندان به والدین صبحت کرد.

وی بر این موضوع هم تاکید کرد که پس از به دنیا آمدن اولین فرزندش چطور فکر کرد که باید توازنی بین کارش و نقش جدیدش به عنوان یکی از والدین یک کودک برقرار کند.

این بازیگر در ادامه گفت: عمیق‌تر از دادن مرخصی به والدین برای مراقبت از فرزندانشان، این است که من ارتباطی بین تداوم موانع برای زنان و توانمندسازی آنها می‌بینم و معتقدم نیاز به بازتعریف برخی از موارد و از جمله نقش مردان به عنوان مراقبان از فرزندان داریم. به عبارت دیگر برای آزادی زنان نیاز داریم تا مردان هم آزادتر باشند.

وی گفت: فراتر از همه تعاریف و این که زنان و مردان با هم تفاوت دارند، اما عشق هم وجود دارد و وظایف والدین نیز قابل کتمان نیست.

هاتاوی از بازیگران «اوشن ۸» است که در کنار کیت بلانشت، ساندرا بولاک، ریحانا و شماری از بازیگران زن درجه یک دیگر بازی کرده است. این فیلم سال آینده اکران می‌شود و نسخه زنانه «۱۱ یار اوشن» با بازی جرج کلونی و برد پیت است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید