بازیگران فاز اول سریال «آنام» از آذربایجان انتخاب شدند

هنردستان: سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار این روزها مراحل ساخت دکور و انتخاب لوکیشن و بازیگر را پشت سر می گذراند.

 

به گزارش هنردستان، اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال «آنام» گفت: برای انتخاب بازیگران سریال در فاز اول به سراغ چهره های شناخته شده و با استعداد تئاتر در آذربایجان رفتیم لذا سیروس گرجستانی به همراه تعداد زیادی از بازیگران تراز اول آذربایجان شرقی و غربی در فاز اول سریال «آنام» مقابل دوربین خواهند رفت.

 

عفیفه عنوان کرد: فاز اول این سریال که در ۴۰ قسمت تولید می شود و پاییز سال آتی روی آنتن می رود در شهرستان کلیبر و روستاهای اطراف و همچنین شهر تبریز تولید و پیش بینی می شود تا خرداد ماه سال ۹۶ تصویربرداری فاز اول به طول بیانجامد. از تابستان سال آینده نیز فاز دوم سریال در تهران ادامه خواهد یافت.

 

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از اسماعیل عفیفه تهیه کننده، جواد افشار کارگردان، امیر عباس پیام نویسنده، عزیز علیزاده مجری طرح، آرش زینال خیری مدیر تولید، عبداله عبدی نسب مدیرتصویربرداری، سید جلال موسوی طراح گریم، هادی افشار مدیر صدابرداری، مجید رضا فاضلی برنامه ریز و دستیار کارگردان، امیر کرباسچی و عارفه رشیدی دستیاران کارگردان، داریوش اسقایی منشی صحنه، مجتبی احمدی مشاور رسانه ای، شهرام قدیری طراح صحنه و لباس، سحر خزایی دستیار لباس، سعید قلی زاده، وحید شاه کمانی دستیاران صحنه، مهدی پیله وریان و مرتضی کریمی مدیران تدارکات.

 

سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۳ با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به کارگردانی جواد افشار که توسط امیر عباس پیام نوشته شده است این روزها مراحل ساخت دکور، انتخاب لوکیشن و بازیگر را پشت سر می گذراند.

 

منبع: مهر

امتیاز دهید