راه‌اندازی کمپین حقوق بشری/ «کجایند این سران» رونمایی می‌شود

هنردستان: مدیر موسسه فرهنگی هنری «کساء» از رونمایی یک نماهنگ با موضوع کودکان قربانی جنگ و تشکیل یک کمپین حقوق بشری با حضور هنرمندان عرصه های مختلف خبر داد.

به گزارش هنردستان، محسن تهرانی مدیر موسسه فرهنگی هنری «کساء» با اشاره به تازه ترین فعالیت های این مجموعه بیان کرد: بعد از برگزاری بخش سرود نخستین جشنواره و جایزه بزرگ موسیقی انقلاب موفق به تولید نماهنگی با موضوع کودکان قربانی جنگ شدیم که به زودی رونمایی می‌شود. سید حمزه موسوی ترانه سرا، علی کاشی آهنگساز و یاسر قنبرلو خواننده این نماهنگ هستند که به کارگردانی بنده آماده عرضه به مخاطبان است.

 

وی ادامه داد: این کلیپ در برگیرنده مفاهیم حقوق بشری است که طی روزهای آینده با عنوان «کجایند این سران» در حضور تعدادی از هنرمندان مطرح سینما، تلویزیون و موسیقی رونمایی می شود. البته ما تصمیم داریم با حضور تعدادی از فعالان حقوق بشر و هنرمندان مقدمه تشکیل و راه اندازی یک کمپین با موضوع حقوق بشر و کودکان قربانی جنگ را فراهم کنیم.

مدیر موسسه فرهنگی هنری «کساء» در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری بخش های دیگر نخستین جشنواره و جایزه بزرگ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به فشار بسیار زیادی که برای برگزاری بخش سرود جشنواره به لحاظ مالی متحمل شدیم هم اکنون مشغول رایزنی و مذاکره با یکسری مجموعه ها هستیم که بتوانیم با تعامل آنها به شرایط مناسب مالی برای برگزاری بخش های موسیقی و شعر جشنواره برسیم.

تهرانی در پایان عنوان کرد: بخش شعر و موسیقی نخستین جشنواره و جایزه موسیقی انقلاب اسلامی اردیبهشت ماه سال آینده و بخش بین الملل و موزیک ویدیو هم طی ماه های خرداد و تیر برگزار می شود و امیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود که بتوانیم شاهد برگزاری باشکوه یک رویداد موسیقایی ارزشمند در حوزه موسیقی انقلاب باشیم.

بخش سرود نخستین جشنواره و جایزه موسیقی انقلاب اسلامی بهمن ماه سال جاری با حضور گروه های سرود تهرانی و شهرستانی در شهر تهران برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید