ترویج زبان فارسی از مهمترین ماموریت‌های جام‌جم است/ لزوم آموزش

به گزارش هنردستان حسن ملکی سرپرست شبکه جهانی جام‌جم در اولین نشست خود با مجریان بر رسالت شبکه در زمینه ترویج زبان فارسی تاکید کرد.

به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام‌جم، در اولین نشست حسن ملکی سرپرست شبکه جهانی جام‌جم با مدیران و مجریان که روز سه شنبه ۲۱ خرداد در سالن جلسات شبکه برگزار شد، ملکی از اولویت مهم شبکه در راه‌اندازی مجدد کانال‌های سه‌گانه جام‌جم برای مخاطبان مقیم خارج از کشور با هدف پویاتر شدن شبکه خبر داد و گفت: ضرورت HD شدن شبکه، افزایش کانال‌های ارتباطی و تعامل بیشتر با مخاطبان بر اساس نیازسنجی آنها و بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های فضای مجازی برای تولید و تبلیغ شبکه از نیازهای مهم ماست.

وی در ادامه با قدردانی محمد نظری و مازیار قاسمی گودرزی از مجریان شبکه در پاسداشت زبان فارسی به اهمیت استفاده از زبان معیار در برنامه‌های شبکه اشاره و اظهار کرد: با درنظر داشتن اینکه ترویج زبان فارسی از مهمترین ماموریت‌های شبکه جام‌جم است توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس رسانه ملی و معاون سیما در این باره در برنامه سازی‌های ما اهمیت دو چندان دارد.

ملکی در ادامه سخنانش، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مجریان را امری ضروری دانست و افزود: آموزش برای همه مجریان حتی مجریان پیشکسوت در هر زمانی لازم است.

ترویج و اشاعه فرهنگ و سبک زندگی ایرانی، توجه به تمدن اصیل ایران و ایرانیان، اهمیت تولید برنامه‌های دینی و تبلیغ دینداری و جایگاه آنها در خانواده‌های ایرانی خارج از کشور، تولید برنامه‌های جذاب و استاندارد برای آموزش جوانان و نوجوانان مقیم خارج، افزایش جذابیت‌های بصری و ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها (دکور، نورپردازی و…) و همچنین رفع موانع و کاستی‌های سخت‌افزاری موجود در فرآیند تولید برنامه‌های موسیقایی از دیگر موضوعاتی بود که مجریان در این نشست مطرح کردند.

امتیاز دهید