رونمایی از آثار برگزیده ششمین جشنواره مد و لباس فجر

هنردستان: دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: هر یک از رونمایی‌ها در اختتامه ششمین جشنواره بین‌المللی مد ولباس فجر، یک فعالیت مستقل در این عرصه است.

 

به گزارش هنردستان،مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، در حالی شنبه 21 اسفند در تالار وحدت برگزار شد که بخش آغازین این مراسم به رونمایی از آثار برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس اختصاص داشت.

 

حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در مراسم رونمایی از آثار برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس به معرفی آثار این بخش پرداخت و گفت: هر یک از رونمایی‌ها در ششمین جشنواره مد ولباس فجر، یک فعالیت مستقل در این عرصه محسوب می‌شود.

 

او در ادامه به معرفی برگزیدگان این بخش پرداخت و افزود: ربات به شکل مانکن از دستاوردهای مرکز رشد دانشگاه شریف، پوستر جریان ساز کتاب سال حوزه مد ولباس، دفتر طراحی مد و لباس فشن دیزاینر به عنوان یک محصول ارزشمند و جریان ساز حوزه طراحی لباس در دانشگاه‌ها و فضاهای آموزشی، 10 عنوان پایان نامه با موضوع مد ولباس، بالاپوش مردانه با تکیه بر تاریخ و عقبه لباس ایرانی و کتاب جامع مد ولباس اسلامی و ایرانی از دستاوردهای جشنواره در بخش رونمایی‌ها است.

 

در ادامه از این مجموعه آثار برگزیده با حضور جمع پرشوری از فعالان حوزه مد ولباس رونمایی به عمل آمد.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید