بازدید مدیر شبکه یک از پشت صحنه «سین مثل سریال»

هنردستان: مدیر شبکه یک سیما شب گذشته ۲۳ اسفند با حضور در پشت صحنه برنامه «سین مثل سریال» با عوامل، مجری و مهمانان این برنامه گفتگو کرد.

به گزارش هنردستان، در این بازدید علیرضا برازش ضمن تشکر و خسته نباشید به عوامل «سین مثل سریال» از روند برنامه ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه این برنامه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است و در شب های آینده مخاطب بیشتری را جذب می کند.

 

مدیر شبکه یک در پایان از تهیه کنندگان «سین مثل سریال» خواست به منظور راحتی بینندگان در انتخاب سریال و بازیگران سال ۱۳۹۵، آنونس مجموعه های تلویزیونی و بازیگران زن و مرد در طول پخش برنامه بیشتر نمایش داده شود.

کامبیز اخوان صفا قائم مقام شبکه، فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی، مجید هاشمی فرا مدیر پخش و محمدرضا حسنی مدیر امور مالی، مدیر شبکه یک را همراهی کردند.

«سین مثل سریال» به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مجید خواجه نژاد کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که تا ۲۹ اسفند هر شب حوالی ساعت ۲۳:۱۵ با اجرای امیرحسین مدرس به آنتن می رود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »