رونمایی از ۶ موشن گرافیک ویژه راهیان نور در بسیج رسانه ملی

هنردستان: همزمان با ایام سفرهای راهیان نور، ۶ اثر موشن گرافیک متناسب با روایت این رویداد در مرکز بسیج رسانه ملی رونمایی می شود.

به گزارش هنردستان، «رشته ایمان» اثری با تکنیک موشن ‌کمیک است که روایتی از ایمانِ رزمندگان در عملیات والفجر ۸ و تبیین مقام معظم رهبری از چگونگی روایت‌گری و خاطره‌گویی دفاع مقدس است. «راز اشک» درباره شهید چیت‌سازیان است که با بیان «اگر می‌خواهی از سیم خاردار رد شوی، ابتدا باید از سیم خاردار نَفس خود عبور کنی» این روزها بیشتر در فضای مجازی و ارتباطات اجتماعی نقل محافل است.

 

«راز خون» بیان سید مرتضی آوینی پیرامون مفهوم شهادت و شرحی درباره حیات‌بخشی خون شهید است. «زیارت» اثری است فرمی که بر مبنای تأکیدات رهبر انقلاب بر ایجاد زمینه برای تحقق زیارت بامعرفت در راهیانِ نور ساخته شده است.

در «اینک آمده اند» سید مرتضی آوینی جملاتی پیرامون اتصال و ارتباط با شهدا و ایجاد ارتباط تصویری با فضای راهیان نور را محور قرار داده است. همچنین پوستر موشن «کوثر» نیز کاری است که با توجه به نزدیک شدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به  توضیح معنای واژه کوثر در قالب هنری «پوستر موشن» و تاکید بر تداوم سلاله امامت از نسل ایشان می پردازد.

این آثار کاری است از واحد موشن گرافیک گروه برنامه های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی که برای جانمایی در جدول پخش شبکه های سیما، استانی و خبر در این هفته رونمایی می شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید