شبکه یک سال تحویل با بوی عیدی متحول می شود

هنردستان: ویژه برنامه سال تحویل شبکه یک با نام “بوی عیدی” به تهیه کنندگی احسان ارغوانی با بخش های متنوع، جذاب و سرگرم کننده برای مخاطبان روی آنتن می رود و پخش آن در ایام نوروز هم ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش هنردستان به نقل از روابط عمومی برنامه “بوی عیدی”، احسان ارغوانی، تهیه کننده برنامه در این باره گفت: برای سال تحویل ویژه برنامه بوی عیدی را پخش می کنیم که 30 اسفند ماه از ساعت 8 صبح تا 16 ادامه خواهد داشت. از چندی پیش پخش برنامه سین مثل سریال آغاز شده و ما برترین های حوزه فیلم و سریال سال 95 که از شبکه های مختلف سیما در این برنامه رقابت کرده و انتخاب می شوند را در ویژه برنامه سال تحویل دعوت خواهیم کرد که شامل بهترین بازیگر مرد، بازیگر زن، کارگردان، نویسنده، فیلم و … خواهد بود.

 

وی با اشاره به بابک جهانبخش، خواننده که تیتراژ ابتدایی برنامه بوی عیدی را می خواند، گفت: یکی از ویژگی های برنامه سال تحویل اجرای موسیقی زنده با حضور چند خواننده مطرح کشور است. همچنین یک نمایش زنده هم با حضور کمدین مطرح کشور خواهیم داشت. هنوز مجری برنامه سال تحویل انتخاب نشده است.

 

این تهیه کننده تاکید کرد: برنامه بوی عیدی در 13 شب فروردین ماه ادامه خواهد داشت و هر شب ساعت 23 و 15 دقیقه پخش می شود و تا ساعت 45 دقیقه بامداد ادامه خواهد داشت. برای اولین بار در دل برنامه زنده قرار است با حضور چهره های مطرح اعم از هنرمند، ورزشکار و … مسابقه زنده برگزار کنیم. برخی مسابقات تم نوستالژی دارد، مثل اسم و فامیل و … و بعضی بازی ها جدید خواهد بود. هر شب دو مهمان داریم و قرار است دو مجری هم انتخاب کنیم که هر مجری طرفدار یک مهمان باشد تا فضای مسابقه را برای مخاطبان متنوع تر، جذاب تر و سرگرم کننده تر کنیم.

 

ارغوانی عنوان کرد: قرار است برای اولین بار کلیپ های جدید موسیقی هم پخش کنیم. یکی دیگر از مباحثی که در این برنامه مطرح می شود، تهران گردی است و به مخاطبان خواهیم گفت که چطور در ایام نوروز می توانند از مراکز فرهنگی و دیدنی و تماشایی تهران بازدید کنند و برای مهمانان شان فضای مفرحی را فراهم کنند، زیرا تهران در ایام نوروز کم ترافیک است و شهر بسیار دیدنی برای مردم خواهد بود. همچنین بحث ایران گردی هم داریم. تلاش می کنیم برنامه بوی عیدی فضای سرگرم کننده ای برای مخاطبان شبکه یک داشته باشد.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید