تغییر زمان برگزاری مستر کلاس‌های نیما مسیحا

هنردستان: زمان برگزاری کلاس‌های آموزش خوانندگی به سرپرستی نیما مسیحا خواننده پاپ به اردیبهشت‌ماه سال بعد موکول شد.

 

به گزارش هنردستان، نیما مسیحا خواننده باسابقه پس از چند وقت سکوت با اعلام خبر برگزاری مستر‌کلاس‌هایش عرصه موسیقی بازگشت.

 

مستر کلاس‌های مسیحا قرار بود در تاریخ 26 و27 اسفند ماه با همکاری بنیاد رودکی برگزار شود، اما این تاریخ تغییر کرد و به 4 و 5 اردیبهشت‌ماه سال آینده موکول شد. این جا‌به‌جایی زمانی به علت نزدیکی به عید نوروز و مشکلات رفت و آمد برای هنرجویان غیر تهرانی اتفاق افتاد. کسانی که بلیت ثبت نام را تهیه کرده‌اند می‌توانند با همان بلیت در تاریخ جدید حضور پیدا کنند.

ملیکا تهرانی و سبحان اکرامی از مدرسانی هستند که این کارگاه را همراهی خواهند کرد. در پایان دوره نیز هدیه ویژه به برگزیدگان این کلاس اهدا می‌شود. این هدیه قطعه‌ای رایگان با شعری از بابک صحرایی، آهنگسازی علیرضا قرایی‌منش و تنظیم علیرضا اسکندری خواهد بود.

 

نیما مسیحا درباره کلاس‌های پیشرفته خود گفت: مستر کلاس به معنای آن است که ما به کسی خوانندگی آموزش نمی‌دهیم. کسانی که به این کلاس‌ها مراجعه می‌کنند باید خواننده باشند. ما تنها سعی می‌کنیم تجربیات خود را به آن‌ها منتقل کنیم. قرار است از طرف بنیاد رودکی مدرکی به شرکت‌کنندگان داده شود. مسترکلاس‌هایی هم در شهرستان‌ها برگزار خواهیم کرد. این مسترکلاس شروعی تازه برای ورود دوباره‌ام به عرصه موسیقی است.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند از طریق سایت www.iranconcert.com (بخش همایش‌ها) اقدام به تهیه بلیت کنند.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید