سوپرمن به تام کروز پیوست/ فیلم به زودی کلید می‌خورد

هنردستان: هنری کّویل بازیگر نقش «سوپر من» به جمع بازیگران «ماموریت غیر ممکن ۶» پیوست.

به گزارش هنردستان، به نقل از د رپ، هنری کویل یک ماموریت کاملا غیر ممکن را پذیرفته است. ستاره فیلم «مرد فولادین»  در قسمت بعدی فرنچایز «ماموریت غیر ممکن»‌ کمپانی پارامونت نقش‌آفرینی خواهد کرد. کریستوفر مک‌کوآری،‌ کارگردان فیلم «ماموریت غیرممکن۶» این خبر را در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد.

 

مک‌کوآری در این پست از کویل پرسید: «فکری به ذهنم رسید. کنجکاوم که علاقه‌ای به بازی کردن نقشی در ششمین فیلم «ماموریت غیرممکن»‌ داری یا نه. البته فشاری نیست.»

کویل هم در اکانت اینستاگرام خود پاسخ داد: «چطور می‌توانم به مردی با چنین موهای ایده‌آلی نه بگویم.»

البته کویل از همین حالا کمی تجربه جاسوسی دارد و تا به حال در «مردی از U.N.C.L.E.» سال ۲۰۱۵ نقش ناپولیون سولو، ابرجاسوس آمریکایی را بازی کرده است؛‌ نقشی که نخستین بار رابرت وان آن را در یک سریال تلویزیونی دهه ۱۹۶۰ به وجود آورد.

کویل اخیرا کار فیلمبرداری فیلم جدید «لیگ عدالت» کمپانی برادران وارنر را به پایان برد و دوباره نقش سوپرمن فیلم‌های زک اسنایدر را ایفا کرد که جدیدترینش قرار است روز هفدهم نوامبر اکران شود. کویل در حال حاضر در فیلم تریلر روان‌شناختی «Nomis» ساخته دیوید ریموند بازی می‌کند.

فیلم «ماموریت غیرممکن ۶» قرار است روز بیست و هفتم جولای سال ۲۰۱۸ روی پرده برود و انتظار می‌رود به زودی مراحل تهیه آن آغاز شود. تام کروز دوباره کنار دیوید الیسون از کمپانی اسکای‌دنس پروداکشنز و دینا گلدبرگ و جی‌جی‌ آبرامز از کمپانی بد روبات مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری به زودی در کشورهای فرانسه،‌ نیوزیلند و بریتانیا آغاز شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید