برنامه‌های موسسه روحی برای سال آینده

سرویس مد و لباس هنردستان علی روحی مدیرعامل موسسه روحی درباره فعالیت‌های این موسسه در سال 98 به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: امسال برای ما بسیار پربار بود. از آنجا که تست آمادگی کنکور کارشناسی ارشد را برگزار می‌کنیم، امسال شاهد قبولی یک سری از بچه‌ها با رتبه‌های عالی بودیم. ما امسال کارگاه‌هایمان را تجهیز کردیم و یک سری دوره هم به دوره‌های گذشته خودمان اضافه کردیم.

او افزود: ما سال‌های قبل هم در حوزه طراحی پارچه شروع به فعالیت کرده بودیم ولی امسال فعالیت‌هایمان در این زمینه را تکمیل‌تر کردیم و کار بچه‌ها را به اینوتکس آلمان بردیم که برای اولین بار بود این اتفاق می‌افتاد.

مدیرعامل موسسه روحی عنوان کرد: همچنان مثل گذشته سعی می‌کنیم دوره‌هایمان را با کیفیت پیش ببریم. قیمت‌های ما معمولاً همیشه پایین هستند و بیشتر آموزش‌محور کار می‌کنیم. امیدوار هستیم که بتوانیم در آینده روندمان را روی همین خطی که هستیم ادامه بدهیم.

روحی درباره برنامه‌هایی که برای نهمین دوره جشنواره مد و لباس فجر در نظر گرفته بودند، توضیح داد: ما معمولاً هر سال در جشنواره مد و لباس فجر یک سری کارگاه‌های آموزشی کاربردی برگزار می‌کنیم و در جشنواره امسال نیز این کار را انجام دادیم. امسال دو کارگاه آموزشی در مجموعه نمایشگاهی برگزار کردیم و هر روز در غرفه خودمان هم دو کارگاه آموزشی داشتیم.

او درباره سرفصل‌هایی که در کارگاه‌های آموزشی مطرح می‌شدند بیان کرد: رفع ایرادهای اندامی، طراحی آناتومی، اوریگامی، لباس عروس، خلاقیت در لباس کودک و نوجوان و ورکشاپ چرم سرفصل‌هایی بودند که در کارگاه‌های آموزشی ما تدریس شدند.

روحی ادامه داد: ما در مجموعه‌ یک دوره جامع چرم هم گذاشتیم که این اتفاق تاکنون در هیچ آموزشگاهی نیفتاده بود. ما در آینده می‌خواهیم پر و بال این بخش را بیشتر کنیم و یک صفر تا صد برای چرم هم در نظر بگیریم. ما امسال در نمایشگاه جایزه گذاشتیم و چرخ خیاطی و ست طراحی لباس جایزه دادیم. ضمن این که هر روز از بین تمام بازدیدکنندگان نمایشگاه یک برنده هم داشتیم که آن نفر برنده از ما یک دوره رایگان مجموعه روحی دریافت می‌کرد.

او درباره برنامه‌های موسسه روحی در سال آینده گفت: ما قرار است دوره‌های کسب و کارمان را کامل‌تر کنیم. همچنین دوره‌های دیجیتال مارکتینگ را هم قطعاً خواهیم داشت. ما دوره طراحی صحنه و لباس هم داریم که در این عرصه متقاضیان زیادی وجود دارد. ضمن این که سعی می‌کنیم روی بخش طراحی پارچه هم تمرکز کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)