اکران فیلم سینمایی دفاع مقدس درگلزارمطهر شهداهمزمان با نوروز

هنردستان: فیلم سینمایی “سفر به چزابه” به کارگردانی و نویسندگی رسول ملاقلی پور، ایام نوروز در برنامه “فصل دلتکانی” فرهنگسرای رضوان اکران عمومی می‌شود.

 

به گزارش هنردستان، فیلم سینمایی “سفر به چزابه” روزهای پنجشنبه  ۱۱ فروردین ماه از ساعت  ۱۵ تا ۱۷ و  جمعه  ۱۱ فروردین ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای رضوان برای عموم زائران گلزار مطهر شهدا اکران می‌شود.

 

درخلاصه داستان آمده: وحید که در حال ساختن فیلم جنگی است از علی دوست آهنگسازش دعوت می‌کند برای دیدن قسمت‌هایی از فیلم آهنگ بسازد. اما علی نمی‌تواند با صحنه‌های این فیلم ارتباط برقرارکند. علی به همراه وحید برای آشنایی با فضای داستانی فیلم به محل فیلمبرداری می‌رود؛ اما با رفتن به یکی از خاک ریزهای ساخته شده، ناگهان خود را در قلب سنگرهای واقعی جبهه در منطقه “چزابه” می‌یابند و …

 

فرهاد اصلانی، مسعودکرامتی، حبیب دهقان نسب، پیمان سنندجی‌زاده و رضاخندان در این فیلم ارزشمند دفاع مقدس، ایفای نقش کرده‌اند.

 

علاقمندان برای بهره مندی از برنامه‌های نوروزی فرهنگسرای رضوان می‌توانند به نشانی: بهشت زهرا (س)، ورودی گلزار مطهر شهدا، مقابل جایگاه جلوس امام خمینی (ره)، مراجعه کرده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.

 

منبع: ایلنا

امتیاز دهید