کاوه سماک باشی از فعالیت‌هایش گفت

هنردستان: کاوه سماک باشی در سال 96 با سریال “گسل” به تلویزیون باز می‌گردد.

 

به گزارش هنردستان، کاوه سماک باشی بازیگر درباره فعالیت‌های خود در سال 95 و روند فعالیت‌هایش در سال جدید گفت:  از ابتدای سال 95 سه فیلم سینمایی بازی کردم به نام‌های “سرباز” کار مسعود تکاور، “اشنوگل” به کارگردانی هادی حاجتمند و علی سلیمانی که در جشنواره فیلم فجر حضور یافت و “سرگشته” به کارگردانی  سهیل سلیمی.  تمام سال درگیر بازی در  این سه فیلم بودم. در حال حاضر مشغول بازی در سریال “گسل” به کارگردانی علیرضا بذر افشان هستم که برای شبکه سه و ایام ماه مبارک رمضان سال آینده آماده و تولید می‌شود.

 

او درباره بازی در سریال “گسل” که کاری متفاوت در کارنامه کاری اش خواهد بود بیان کرد: نقشی متفاوت در این سریال دارم و اولین بار است که  طنز بازی می‌کنم. امیدوارم تجربه خوبی باشد و مردم آن را دوست داشته باشند.

 

بازیگر “پیله‌های پرواز” در ادامه به اتفاقات سال 95 اشاره کرد و افزود: سال بسیار خوب و پرکاری برای من بود ولی دلخوری‌هایی از جشنواره دارم، چرا که انتظار می‌رفت برای “اشنوگل” اتفاقات بهتری رقم بخورد و حداقل در بخش رقابتی سودای سیمرغ حضور داشته باشد که نشد. به هر حال سال پرکاری بود  و حتما خیریتی در آن هست.

 

سماک باشی درباره برنامه‌های کاری خود اظهار کرد: سال 96 که ابتدایش با بازی در سریال شروع می‌شود، دوست دارم هم در سینما و هم در تلویزیون حضور داشته باشم و به شدت تلویزیون را دوست دارم، چرا که خودم را  بچه تلویزیون می‌دانم و به گردن من حق زیادی دارد، ضمن اینکه  پدرم نیز سال‌هاست در این عرصه فعالیت کرده است. امیدوارم در هر دو مدیوم فعالیت داشته باشم و هر دو را با هم پیش ببرم، چرا که دغدغه اصلی من ارائه کار خوب است.

 

وی در پایان برای مردم اینطور آرزو کرد: امیدوارم صلح و صفا و صمیمیت در کل دنیا برقرار باشد و همه در کنار هم خوش وخرم باشند.

 

سریال “گسل” که ابتدا با نام “بی نمک” در ۱۴ دی ماه کلید خورد، یک کمدی اجتماعی سیاسی به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محسن چگینی است که در ۳۰ قسمت به تولید خواهد رسید.

 

قصه این سریال درباره یک معاون وزیر است و سام درخشانی نقش محافظ این شخصیت سیاسی را بازی می کند که داستان حول محور وی می چرخد.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید