فراخوان نمایشگاه «آدم‌کوچیکای بزرگ» در گالری «زرنا»

گالری «زرنا» با مدیریت خانم زهرا رسول‌زاده ـ استاد دانشگاه و هنرمند رشته‌های تاپستری و مجسمه‌سازی ـ اقدام به برگزاری نمایشگاهی با موضوع عکس‌های دوران کودکیِ افراد بزرگسال با عنوان «آدم‌کوچیکای بزرگ» می‌کند.

به گزارش هنردستان بنا بر اعلام روابط‌عمومی این گالری، علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه گروهی، باید یک عکسِ رنگی یا سیاه‌وسفید (به دل‌خواه) با کیفیت بالا از کودکی خود (سنین 1 تا 10 ساله‌گی) در ابعادِ A4 چاپ و برای مدیریت گالری ارسال بکنند. همچنین عکس‌ها می‌توانند دارای قاب یا بدونِ قاب باشند. شرکت‌کنندگانِ علاقه‌مند به عکس‌های قاب‌شده، باید فقط از قاب‌های سفیدوسیاه استفاده بکنند.

شرکت‌کنندگان توجه داشته باشند که تنها متولدین آغاز دهه30 تا پایان دهه 60 خورشیدی می‌توانند عکس خود را در این نمایشگاه به معرض دید عمومی بگذارند.

این نمایشگاه با محدودیتِ پذیرش عکس همراه بوده و اولویت با کسانی است که عکسِ خود را زودتر به گالری ارسال بکنند. ضمن این‌که هر نفر تنها با یک عکس از کودکیِ خود می‌تواند در این نمایشگاه حاضر بشود.

گفتنی است مهلت ارسال عکس‌ها تا 10 بهمن‌ماه و زمان برگزاری نمایشگاه از 22 تا 27 بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود.

علاقه‌‎مندان به شرکت در نمایشگاه «آدم‌کوچیکای بزرگ»، عکس‌های خود را در فضای واتساپ به شماره 09126064018 (خانم رسول‌زاده) ارسال بکنند.

گالری «زرنا» در نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان وصال شیرازی و خیابان دانشگاه،کوی اسکو، شـماره10، طبقه‌ی دوم واقع شده است.

امتیاز دهید