حضور کتاب « هنرهای نمایشی » روان شناسی و جامعه شناسی تئاتر

به گزارش هنردستان: حضور کتاب « هنرهای نمایشی » روان شناسی و جامعه شناسی تئاتر. به قلم و تألیف دکتر حسن پورگل محمدی در ( دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران .

این نمایشگاه که از ۳ بهمن تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ برگزار میشود با حضور بیش از ۱۵ کشور و ۱۵۰ ناشر برتر در دوره شرکت دارند ، علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

کتاب های تخصصی در رشته های هنر شامل تجسمی، نمایش ، سینما بصورت ویژه با امتیاز بندی توسط ناشران ایرانی و خارجی وارد این نمایشگاه شده ، که این دوره را حرفه ای تر و با ارزش تر کرده است ،

آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، عصر شنبه ۲ بهمن‌ماه، با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود شالویی مشاور وزیر فرهنگ و مدیر کل حوزه وزارتی و علی رمضانی، رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در تالار عاشوری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.
کتاب تخصصی هنرهای نمایشی با موضوع جامعه شناسی و روانشناسی در مورد فرهنگ و سبک و تاریخ هنر تئاتر از تاریخ خرداد ۱۴۰۰ که وارد بازار کتاب و نشر شد در بهمن ماه ۱۴۰۰ این چهارمین نمایشگاه بین المللی هست که این کتاب حضور دارد.

زمان آغاز خرید مخاطبان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک روز بعد از افتتاح نمایشگاه یعنی یکشنبه سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

امتیاز دهید