داریوش اسدزاد ه: کلان شهر تهران به رویداد “بهارستان” نیازمند است

هنردستان: داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت معتقد است؛ کلان شهری مانند تهران نیازمند رویدادی همچون “بهارستان” است تا روحیه شهروندان را زنده کند..

 

به گزارش هنردستان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ داریوش اسد زاده بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به برگزاری دومین سالانه “بهارستان” درباره تاثیرات گسترش زیباسازی معابر شهری در تمام مناطق تهران متذکر شد: همیشه اگر هوای تهرام سالم و پاک باشد مدتی در حوالی خیابان‌های اطراف منزل‌ام قدم می زنم و ساعتی را در کوچه و خیابان می‌گذرانم. برای من و خیلی دیگر از شهروندان دیدن زیبا و نوشدن معابر و پیاده روها به دست هنرمندان جوان خیلی روحیه بخش و جذاب است و باعث می شود از این حضورم در خیابان لذت بیشتری ببرم.

 

این پژوهشگر عرصه هنرهای نمایشی در بخش دیگر سخنانش گفت: کلان شهر شلوغ و آلوده ای مثل تهران نیاز اساسی دارد که در فواصل مختلف مثل همین نو شدن سال، مورد غبار رویی و زیبا شدن قرار بگیرد و رنگ خاکستریش با رنگ‌های گرم و سرزنده و شاد عوض شود و مردم هم با دیدن رنگ، زیبایی و هنر ایام خوشی را در محیط بیرون از منزل تجربه خواهند کرد.

 

اسدزاده در پایان گفت: از سال گذشته که رویداد “بهارستان” برگزار شد منتظر بودم تا ببینم امسال چه اتفاقی در شهر می افتد و این روزها که در شهر قدم می زنم از هنر، هنرمندان جوان لذت می برم و معتقدم اگر این روند ادامه داشته باشد، آینده زیبای شهر تهران به دست هنرمندان رقم خواهد خورد.

 

 آراستگی شهر روحیه مردم را شاد و سرزنده می‌کند

همایون ارشادی بازیگر بین‌المللی سینمای ایران با اشاره به برگزاری دومین سالانه هنرهای شهری “بهارستان” گفت: از اینکه هنرمندان جوان به آراستن شهر با هنر اهمیت می‌دهند، بسیار خوشحال هستم.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، همایون ارشادی بازیگر ارزنده و باسابقه  سینما و تلویزیون برگزاری دومین سالانه هنرهای شهری “بهارستان” را اتفاقی مثبت در شهر ارزیابی کرد و در باره تاثیرات زیباسازی خیابان‌ها و معابر شهری در سال جدید در روحیه و زندگی مردم گفت: هر فصلی ویژگی‌های خاص و منحصر به خودش را دارد و فصل بهار هم مترداف با نو شدن، تمیز شدن و زیبا شدن طبیعت و محیط زندگی آدم‌هاست و همه تلاش می‌کنند هم به لحاظ روحی و هم به لحاظ جسمانی با ظاهر آراسته، متین و تمیز فصل بهار را شروع کنند. رویداد “بهارستان” هم با این وضعیت هم‌خوانی خوبی دارد و باعث می‌شود کل جامعه با یک زیبایی و آراستگی مواجه شوند و روحیه مردم شاد و سرزنده شود.

 

این بازیگر باسابقه با اشاره به آثار هنری بسیار درخشان هنرمندان جوان که در دومین سالانه “بهارستان” ارائه شده است، گفت: موقعی که به خیابان‌ها می‌روم و این همه رنگ و هنرهای زیبا را می‌بینیم واقعا خوشحال هستم در جامعه‌ای زندگی می‌کنم که این همه هنرمندان جوان و با انگیزه در آن حضور دارند و در کنار آن سازمانی وجود دارد که به هنر در شهر اهمیت می‌دهد. به شخصه معتقدم این نوع رویدادهای فرهنگی و هنری، نیازمند به مشارکت جمعی همه مردم دارند تا موثر و گسترده‌تر اجرا شوند.

 

لازم به یادآوری است، دومین رویداد هنری “بهارستان” به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار شد و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید