آغاز تولید آلبومی جدید در وصف بانو فاطمه (س)

هنردستان: پس از موفقیت آلبوم “همصدا با جبرئیل”، موسسه هنر و ادبیات هلال درصدد تهیه دومین آلبوم این مجموعه در وصف حضرت فاطمه (س) است.

 

به گزارش هنردستان، در آلبوم “همصدا با جبرئیل 2” امیرحسین مدرس، چنگیز حبیبیان، شهروز حبیبی، امیر یوسفی‌نژاد و سید محسن هاشمی خوانندگی می کنند.

 

این آلبوم شامل 16 قطعه است که 8 قطعه آن مربوط به مراسم عزاداری و 8 قطعه دیگر مرتبط با مراسم ولادت حضرت فاطمه (س) است که در ایام فاطمیه و در روز زن مورد پخش و استفاده قرار می‌گیرند.

 

آلبوم “همصدا با جبرئیل 2” با همت حجت‎الاسلام حسین فتحی مدیر مؤسسه هنر و ادبیات هلال تهیه و منتشر می‌شود. حجت‌الاسلام فتحی تولید چنین آلبوم‌هایی را محقق نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری در در راستای تولید نوحه ها و تعزیه های های خوش مضمون می‌داند.

 

حجت‌الاسلام فتحی درباره علت انتخاب خوانندگان آلبوم “همصدا با جبرئیل 2” می‌گوید: امیرحسین مدرس، چنگیز حبیبیان، شهروز حبیبی، امیر یوسفی‌نژاد و سید محسن هاشمی نام‌های آشنایی در عرصه خوانندگی سنتی و مذهبی هستند و ضرورت دعوت از خوانندگان سرآمد کشور در اجرای این آلبوم آن بود که بتوانیم از شایسته ترین افراد در تولید این اثر فاخر ملی و مذهبی بهره ببریم.

بازنویسی اشعار آلبوم “همصدا با جبرئیل 2” به قلم سید محمد سادات اخوی و تنظیم موسیقایی این اثر نیز توسط دکتر محسن جلیلی در استودیوی موسسه هنر و ادبیات هلال انجام می‌شود.

 

پیش از این آلبوم “همصدا با جبرئیل” با 28 قطعه و با صدای مداحان و خوانندگانی چون امیرحسن احمدی، علی اهرابی‌نیا، حمیدرضا بهاری(شاه حسین)، محمد بهتویی، سعید خرازی، هادی رفیعی، مهدی غیاثی، حسین فتحی، محمد محسنی، محسن مرادی، سید مسعود مرتضایی، علی مهدوی‌نژاد در سال 93 منتشر شده بود.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید