«بچه رییس» اول شد/ «دیو و دلبر» در راس باکس آفیس جهانی

هنردستان : در حالی که اکران انیمیشن «بچه رییس» در باکس آفیس آمریکا با اقبال روبه رو شده، «دیو و دلبر» در باکس آفیس جهانی به پیشتازی خود ادامه می‌دهد.

 

به نقل از هالیوود ریپورتر، انیمیشن «بچه رییس» از محصولات کمپانی دریم ورکز نشان داد می‌خواهد در باکس آفیس هم رییس باشد و در اولین اکران آخر هفته خود موفق شد فروشی ۴۹۹ میلیون دلاری را ثبت کند و در راس باکس آفیس بنشیند.

به این ترتیب «دیو و دلبر» با فروش ۴۷.۵ میلیون دلار دیگر در سومین آخر هفته نمایشش در جایگاه دوم فروش قرار گرفت و فروش داخلی خود را در آمریکا به ۳۹۵.۵ میلیون دلار رساند.

تریلر آینده‌نگرانه پارامونت یعنی «روح در پوسته» با بازی اسکارلت جوهانسون نیز که بر مبنای مانگایی ژاپنی ساخته شده و جوهانسون در آن در نقش یک سرباز سایبری بازی می‌کند، با فروش ۱۹ میلیون دلار در اولین آخر هفته نمایشش در مکان سوم جای گرفت.

در عین حال در بازار جهانی «دیو و دلبر» پیشتاز بازار است و با فروش ۶۶.۵ میلیون دلار دیگر در ۵۶ بازار بین‌المللی ۴۸۰.۸ میلیون دلار فروش کرد تا در مجموع فروش جهانی خود را به مرز ۹۰۰ میلیون دلار برساند. این فیلم تاکنون ۸۷۶.۲ میلیون دلار فروش کرده است.

در واقع «بچه رییس» با نمایش در ۳۷۷۳ سالن سینما بسیار فراتر از انتظار ظاهر شد. در این فیلم الک بالدوین در نقش اصلی صداپیشگی کرده و شباهت شخصیت این بچه قلدر با ترامپ و صداپیشگی الک بالدوین به جای وی که بارها در نقش رییس جمهوری آمریکا ظاهر شده، موجب استقبال از این انیمیشن شده است. این فیلم را تام مک گراث کارگردانی کرده است. استیو بوچمی، جیمی کیمل، لیزا کودرو، مایلس کریستوفر بخشی و توبی مک‌گوایر دیگر صداپیشگان آن هستند. ۶۷ درصد تماشاگران این فیلم را خانواده‌ها تشکیل داده‌اند.

این فیلم در بازار جهانی نیز در همین مدت کوتاه ۵۹ میلیون دلار فروش کرد و در باکس آفیس جهانی در سطح سوم ایستاد و در سه روز در سطح جهان ۱۰۸ میلیون دلار کسب کرد.  

اما چنانچه به نظر می‌رسد فیلم جدید جوهانسون نتوانسته است موفقیت فیلم قبلی وی یعنی «لوسی» را تکرار کند که در اولین آخر هفته نمایشش ۴۳.۹ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ فروخت.

فیلم چهارم در باکس آفیس آمریکا «پاور رنجرز» است که در دومین هفته نمایش خود فروشی ۱۴.۵ میلیون دلاری را ثبت کرد تا با نمایش در ۳۶۹۳ سالن سینما در دو هفته بیش از ۶۵ میلیون دلار کسب کرده باشد.

«کونگ: جزیره جمجمه» نیز به عنوان پنجمین فیلم باکس آفیس آمریکا در چهارمین هفته اکران خود ۸.۸ میلیون دلار دیگر فروخت و فروشش را به ۱۴۷.۸ میلیون دلار رساند.

«لوگان» نیز همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد و در پنجمین هفته اکران با فروش ۶.۲ میلیون دلار در ششمین مکان جدول جای دارد و در مجموع ۲۱۱.۹ میلیون دلار فروخته است.

«لایف»، «چیپس» و فیلم تازه‌وارد «همسر باغ‌وحش‌دار» دیگر مکان‌های باکس آفیس آمریکا را با فروش ۵.۶ میلیون دلار، ۴.۱ میلیون دلار و ۳.۳ میلیون دلار در اختیار دارند.

هنردستان : خبرگزاری مهر 

امتیاز دهید