جیم کری به بازنشستگی فکر می‌کند!

جیم کری (بازیگر مشهور کانادایی) اعلام کرده این روزها خیلی جدی به بازنشستگی فکر می‌کند، چون به اندازه‌ی کافی کار کرده است.

بنا بر گزارش سایت «هنردستان» به نقل از ورایتی، جیم کری با اعلام این‌که احتمالاً به زودی بازنشسته خواهد شد، حضور در دومین قسمت از فیلم «سونیک خارپشت» را به عنوان آخرین فعالیت سینمایی خود در دنیای بازیگری باشد معرفی کرده و گفته پس از حضور در دنباله‎ی این فیلم، برای همیشه از بازیگری کناره‌گیری می‌کند و تصمیم او در این‌باره جدی خواهد بود.

این بازیگر همچنین اضافه کرد:«بازنشسته می‌شوم و در این مورد تقریباً جدی هستم. البته تصمیم من به چیزهای هم بستگی دارد، مثلاً اگر فیلم‌نامه‌ای را که با جوهر طلایی نوشته شده، بیاورند و دیدنش برای مردم واقعاً مهم باشد، شاید راهم را ادامه بدهم اما آن‌چه مشخص است این‌که مدتی استراحت خواهم کرد.

کری که چند سالی‌ست حضور کم‌تری در دنیای بازیگری دارد و به هنر نقاشی رو آورده،گفته است:«زندگی آرام این روزهایم را دوست دارم و واقعاً از گذاشتن رنگ روی بوم لذت می‌برم. این زندگی معنوی را دوست دارم و شاید از سلبریتی دیگری در طول زمان نشنیده باشید که احساس می‌کنم به اندازه‌ی کافی کار کرده‌ام و دارم. همین‌قدر برای من کافی است».

گرچه هواداران جیم کری عادت دارند او مدت‌های طولانی استراحت بکند و در بی‌خبری بماند. بازی در فیلم «سونیک خارپشت» (سال۲۰۲۰) نخستین نقش مهم این بازیگر پس از بازی در دنباله‌ی فیلم کمدی «احمق و احمق‌تر» (سال۲۰۱۴) بود. او به تازگی در سریال کمدی شوتایم «شوخی» که در دو فصل و بیست قسمت پخش شد، بازی داشته است. این کمدین موفق، سال۲۰۲۰ در شش قسمت از برنامه‌ی «شب شنبه‌ی زنده» نیز در نقش «جو بایدن» ایفای نقش کرد.

جیم کری با وجودی که تاکنون حتا یک بار هم موفق به نامزدی جایزه‌ی اسکار نشده اما برای بازی خیره‌کننده‌اش در فیلم «نمایش ترومن» جایزه‌‎ی گلدن گلوب را کسب کرد. او در دو فیلم بعدی خود،«مرد روی ماه» و «من، خودم و آیرین» نیز موفق عمل کرد که برای «مرد روی ماه»، دومین جایزه‌‎ی گلدن گلوب خود را به دست آورد.

«احمق و احمق‌تر»،«دروغگو دروغگو»،«چگونه گرینچ کریسمس را دزدید»،«درخشش ابدی یک ذهن پاک»، «سرود کریسمس» و «پنگوئن‌های آقای پاپر» از جمله مهم‌ترین فیلم‌های این بازیگر در سینما هستند.

4.9/5 - (21 امتیاز)