بازپس‌گیری جایزه‌ی بدترین بازیگر از بروس ویلیس!

در یک اتفاق عجیب، آکادمی جوایز سینمایی «تمشک طلایی»،که به بدترین‌های هر سال اهدا می‌شود، جایزه‌ای را که به «بروس ویلیس» (بازیگر نامدار آمریکایی) اهدا کرده بود، از او پس گرفت.

بنا بر گزارش هنردستان به نقل از رویترز، پس از آن‌که خانواده‌ی «بروس ویلیس» خبر ابتلای این بازیگر را به بیماری «آفازیا» اعلام کرد، آکادمی جوایز تمشک طلایی بیان کرد جایزه‌ای را که امسال به بروس ویلیس اهدا کرده بود، از او پس خواهد گرفت!

برگزارکنندگان تمشک طلایی،که برای دست‌انداختن بازی‌های بروس ویلیس در سال ۲۰۲۱، امسال بخش جدید بدترین بازی بروس ویلیس را ایجاد و چند فیلم اخیر او را در آن ردیف کرده بودند، هنگامی که متوجه شدند بازی‌های بد این بازیگر به دلیل بیماری بوده، اعطای جایزه‌ی او را لغو کردند. آن‌ها در دسته‌بندی مجزایی، هشت فیلم ویلیس را به عنوان بدترین‌ها انتخاب و در نهایت بازی او را برای فیلم «گناه کیهانی» به عنوان بدترین بازی این بازیگر انتخاب کردند.

با این حال بنیانگذاران این جایزه گفته‌اند که از بیماری این بازیگر خبر نداشتند و در چنین شرایطی معرفی ویلیس به عنوان بدترین بازیگر، تصمیم درستی نیست.

چند روز پس از اعلام نام ویلیس در این بخش، خانواده‌ی او اطلاع دادند که بروس ویلیس برای صحبت‌کردن دچار مشکلاتی شده است. همچنین چند کارگردان سینما تایید کردند در سال‌های گذشته نگران سلامتی این بازیگر بوده‌اند و متوجه شدند او دچار مشکلاتی در سلامتی خود است.

«مایک برنز» که سال ۲۰۲۱ در فیلم «گریز از مرگ» با ویلیس همکاری کرده بود، در مصاحبه‌ای با لس‌آنجلس‌تایمز گفته:«پس از نخستین روز فیلم‌برداری متوجه مشکل بزرگ‌تری شدم و فهمیدم چرا او از من خواسته بود جملات را کوتاه‌تر بکنم».

این در حالی‌ست که بروس ویلیس طی دو سال اخیر، در بیش از ۱۵ فیلم بازی داشته است. فیلم‌های «محاصره‌ی آمریکایی»،«راس»،«بن‌بست»،«سنگر»،«نیمه‌شب در سوییچ گراس»،«نجات از مرگ» و «بقا در بازی» برخی از فیلم‌های بروس ویلیس بودند که در فهرست بدترین بازی‌های او برای دریافت جایزه‌ی تمشک طلایی قرار داشتند.

بنیانگذاران این جایزه، مدتی پیش نیز جایزه‌ی بدترین بازیگر زن را که به «شلی دووال» برای بازی در فیلم «درخشش» (سال۱۹۸۰) در نظر گرفته بودند، به دلیل فشار شدیدی که از سوی کارگردان فیلم «استنلی کوبریک» بر این بازیگر اعمال شده بود، لغو کردند.

جوایز تمشک طلایی هر سال به بدترین فیلم‌ها و بازیگران هالیوودی اهدا می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)