استقبال از سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه “سما”

هنردستان: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه “سما”، آن چه مایه مسرت و امید در نزد برگزارکنندگان این رویداد سینمایی شد، استقبال قابل توجه ای است که مخاطبان این جشنواره صورت دادند.

 

به گزارش هنردستان به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه “سما”، رشد کمی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نسبت به ادوار گذشته نشان از استقبال کم نظیر، امیدبخش برپایی جشنواره ای پویاتر از دوره های گذشته و با آثاری ارزنده و فیلمسازانی خلاق خواهد بود.

 

براساس این گزارش، تعداد آثار رسیده از سوی هنرجویان به دبیرخانه جشنواره در بخش “پویانمایی”  188 اثر، بخش “مستند” 522 اثر، بخش “فیلمنامه” 507 اثر، بخش “داستانی” 861 اثر می باشد و مجموع آثار رسیده در بخش های مختلف به دبیرخانه سومین دوره جشنواره فیلم “سما” 2078 اثر بوده است که در قیاس با تعداد 1800 اثر دوره پیش نشان از رشدی ارزنده دارد. هیات انتخاب آثار از اوایل اسفندماه اقدام به گزینش برترین ها از میان آثار رسیده نموده اند  که اسامی هیات انتخاب و نتیجه داوری ها در فروردین ماه 1396 و پیش از آغاز جشنواره سوم “سما” اعلام خواهد شد.

 

سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه “سما” با موضوع “سبک زندگی اسلامی ایرانی” 26 لغایت30 فروردین1396 در سینما فلسطین تهران در بخش های فیلم داستانی، مستند، پویانمایی و فیلمنامه برگزار می شود

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید