مجله «موفقیت» جدید روی پیشخوان

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از روابط‌عمومی مجله «موفقیت»، شماره 425 موفقیت با طراحی و شمایل جدید در جلد، صفحه‌بندی‌ و مطالب متنوع در حوزه‌های گوناگون فردی و اجتماعی منتشر و از اول اردیبهشت‌ماه در دسترس مخاطبان خواهد بود.

علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در بخش «پرونده ویژه» این شماره، از منظر شخصی، حرفه‌ای و برندینگ مورد بررسی قرار گرفته است. زندگی برترین گل‌زن جهان تا سال 2021، سوژه قابل‌تاملی در چند دهه اخیر برای مخاطبان ورزشی و غیرورزشی بوده است.

همچنین در بخش «زندگی» این شماره به پدیده‌های گس‌لایتر و گیلتی پلژر در حوزه روان‌شناسی و در بخش «کار» به سراغ شبکه اجتماعی پرطرفدار و موفق اینستاگرام و مسیر پرفراز و نشیب آن برای رسیدن به جایگاه امروز پرداخته‌ شده است. موضوعاتی مثل چند و چون امنیت روانی زنان در محیط کار، استقلال مالی و مذاکره موفق نیز مورد واکاوی و بررسی این شماره «موفقیت» قرار گرفته است. بخش نوجوان مجله هم در قالب بخشی مستقل با تاکید بر حساسیت مسایل نوجوانان ایران آماده شده است.

شیوانا، 12 پیام موفقیت، جدول و تست کوکولوژی هم از مطالب سرگرم‌کننده این شماره از مجله ا‌ست.

علاقه‌مندان برای تهیه‌ مجله «موفقیت»، علاوه بر امکان مراجعه به پیشخوان فروش مطبوعات در سراسر کشور می‌توانند، به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت www.movafaghiat.com سفارشات خود را تحویل بگیرند.

5/5 - (6 امتیاز)