آخرین آمار میهمانان خارجی جشنواره جهانی فجر

 هنردستان : جشنواره جهانی فیلم فجر امسال بیش از ۳۵۰ میهمان خارجی خواهد داشت که از ۶۶ کشور جهان به ایران می‌آیند.

 

به گزارش هنردستان ، علیرضا شجاع نوری سخنگوی جشنواره جهانی با اعلام این خبر افزود: میهمانان جشنواره از ٣١ کشور آسیایی، ٢٣ کشور اروپایی، ٦ کشور آفریقایی، ٥ کشور از قاره آمریکا و استرالیا خواهند بود که در این میان از ٢٤ کشور اسلامی نیز میهمان داریم.

وی اضافه کرد: میهمانان جشنواره چند گروه هستند؛ کارگردانان، فیملنامه نویسان، بازیگران، جلوه‌های ویژه تصویری، تهیه کنندگان، مدیران فستیوال‌ها و خریداران و فروشندگان فیلم از جمله میهمانان جشنواره خواهند بود. بخشی از میهمانان نیز استعدادهای فیلمسازی زیر ٢٧ سال سن هستند که نیمی از آنها از ایران ( ۵۵ نفر از همه استانهای کشور) و ۵۵ نفر نیز از کشورهای مسلمان منطقه و آسیا و سایر کشورها هستند که در بخش دارالفنون شرکت می‌کنند.

شجاع نوری در پایان درباره آخرین وضعیت باشگاه جشنواره جهانی نیز گفت: تاکنون بیش از ١٥ هزار نفر در باشگاه جشنواره ثبت نام کرده‌اند. این آمار رو به افزایش است و پیش بینی شده اعضای باشگاه از تسهیلات رزرو و تخفیف در خرید بلیط و همچنین امکان بهره برداری از گزیده‌های جشنواره به‌صورت ویژه برخوردار شوند.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود..

منبع : ایلنا 

 

download 1

 

امتیاز دهید