«تجربه‌های اخیر» در کارگاه نمایش تئاترشهر

نمایش «تجربه‌های اخیر» به نویسندگی امیررضا کوهستانی و کارگردانی حسین کشفی‌اصل از یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه در کارگاه نمایش تئاترشهر به صحنه می‌رود.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از روابط‌عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «تجربه‌های اخیر» عنوان یکی از نمایش‌نامه‌های امیررضا کوهستانی (نویسنده و کارگردان تئاتر) است که از روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه به کارگردانی حسین کشفی‌اصل در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

در این اثر نمایشی که به گفته کارگردانش تلاش کرده ضمن وفاداری به متن، با نگاه متفاوت و تاز‌ه‌ای پیش روی مخاطبان گذاشته بشود،کیمیا جواهری، امین قنبری، دلارا نوشین، رامونا شاه، مرضیه موسوی، محمد ارفعی و شهاب عباسیان بازی دارند.

همچنین دیگر عوامل نمایش عبارتند از: وحید کریمی تهیه‌کننده، مریم حسنی و مرضیه حسنی دستیاران کارگردان، حسین کشفی‌اصل طراح صحنه و لباس، رضا خضرایی طراح نور، فرناز مرتضوی طراح گریم، اشکان قازانچی طراح گرافیک، مهدی عمادی عکاس و تیزر و امین قنبری نوازنده کمانچه.

حسین کشفی‌اصل،که طی سال‌های گذشته در نمایش‌های متعددی به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشته، درباره نمایش «تجربه های اخیر» نوشته:«شما به عنوانِ مخاطب قرار است سیر زندگی یک خانواده را در طی بیش از یک قرن ببینید. تاریخ مدام در حال تکرار است و ما همچنان نظاره‌گر.«تجربه‌های اخیر» یک عاشقانه است. قصه نرسیدن‌هاست. این‌که چشم‌های‌تان را باز بکنید و ببینید که سال‌های زیادی از عمرت رفته و کلی حسرت با شما مانده خیلی ترسناک است. پس بفهمیم  و واقف باشیم عشق تنها راهِ نجاتِ بشر است؛ تجربه‌های اخیر تجربه‌های همه ماست.

نمایش «تجربه‌های اخیر» از روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه ساعت 19 با مدت‌زمان 60 دقیقه در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود. ضمن این‌که مرحله فروش بلیت این اثر نمایشی از روز پنجشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

4.2/5 - (32 امتیاز)