کودکان هنرمند با نمایشگاه «رُسته» در گالری «پنج‌پنج»

مدیر نگارخانه «پنج‌پنج» از برگزاری نمایشگاه نقاشي كودكان خلاق كشور با عنوان «رُسته» در این نگارخانه خبر داد

گل‌آذین مقدم، مدیر نگارخانه «پنج‌پنج» با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی «رُسته» در این نگارخانه گفت: این نمایشگاه به همت و پیگیری خانم نسیم عظیمی در مقام «برگزاركننده» برگزار خواهد شد.

او با اشاره به این‌که نمایشگاه نام‌برده در دو روز میزبان علاقه‌مندان خواهد بود، با همراهي آموزشگاه نقاشان خلاق افزود: در این نمایشگاه آثار نقاشی‌های افتخارآفرینان خلاق کشور، ابوالفضل روغنی، روشان خداجویوسفی،کیاوش میرابیان، الیسا سلطانی، تهمینه احمدی، هدیه احمدی، درسا علامه‌زاده و آدريانا نیک‌خواه در معرض دید علاقه‌مندان هنردوست تهران قرار خواهد گرفت.

مدیر گالری «پنج‌پنج» ادامه داد: این نمایشگاه به مدت دو روز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 8 و 9 اردیبهشت‌ماه 1401 در اولین بهار قرن را در شعبه یک نگارخانه «پنج‌پنج» به نشانی «تهران، خیابان پاسداران، خیابان نگارستان هفتم»  از ساعت 17 تا 19 میزبان علاقه‌مندان به هنر خواهد بود.

مقدم در پایان با اشاره به این‌که اطلاعات لازم در خصوص نمایشگاه از طریق رسانه و در فضای مجازی به اطلاع علاقه‌مندان به هنر خواهد رسید، اظهار داشت: علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص این رویداد فرهنگی و هنری، می‌تواند به صفحه گالریFive.five.gallery  در شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه کرده یا با شماره واتساپ 09123830367 تماس بگیرند.

4.6/5 - (54 امتیاز)