کنسرت علی قمصری در شمال کشور برگزار می‌شود

هنردستان: کنسرت بی‌کلام علی قمصری نوازنده تار اواخر فروردین در شهرهای شمالی ایران برگزار می‌شود.

 

به گزارش هنردستان، علی قمصری آهنگساز و نوازنده موسیقی در روز 18 فروردین در شهر بابلسر یک اجرای زنده بی کلام را برگزار خواهد کرد. 

 

در کنسرت 18 فروردین، دو نوازنده دیگر با نام‌های زکریا یوسفی (سازهای کوبه‌ای) و کامران منتظری (تنبک)، قمصری (تار و دیوان) را همراهی می‌کنند و با یکدیگر دو نوازی و همنوازی انجام می‌دهد. 

 

این کنسرت در سه بخش برگزار می‌شود. در بخش نخست،  قمصری و کامران منتظری دو نوازی تار و تنبک را انجام می‌دهند. در بخش دوم، قمصری (دیوان) و زکریا یوسفی (دف و بندیر) می‌نوازند و در آخر نیز هر سه این نوازندگان با اتفاق یکدیگر تعدادی از قطعات ساخته شده توسط علی قمصری را اجرا می‌کنند. 

 

کنسرت قمصری، زکریا یوسفی و کامران منتظری در ساعت 20 روز 18 فروردین به همت علی فلاح و آموزشگاه رهاب در بابلسر استان مازندران برگزار می‌شود. 

 

بلیت‌فروشی این کنسرت در محل‌هایی چون آموزشگاه رهاب در بابلسر، آموزشگاه پارس آزاد، فروشگاه ماهور در بابل، آموزشگاه صراحی در آمل، آموزشگاه خانه هنر در فریدون‌کنار و شهر کتاب قائمشهر انجام می‌شود.

 

قمصری که در هفته‌های پایانی سال 95 آلبوم جدید خود با نام “درصط” را به انتشار رساند، در ماه‌های آتی سال جاری نیز کنسرت مشترکش با کامران منتظری و زکریا یوسفی را تکرار خواهد کرد.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید
هنرهای تجسمی

جایزه COAL 2024

فراخوان جایزه COAL منتشر شد. به گزارش هنردستان ، فراخوان جایزه COAL منتشر شد. مهلت ثبت‌ نام: 5 مه 2024 (16 اردیبهشت 1403 جایزه زغال

ادامه مطلب »