سریال «وصیت‌نامه ننه‌مشهدی» در رادیونمایش

از روز شنبه دهم اردیبهشت‌ماه پخش سریال رادیویی «وصیت‌نامه ننه‌مشهدی» به کارگردانی رامین پورایمان در رادیونمایش آغاز می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی رادیونمایش، این مجموعه رادیویی به سردبیری ایوب آقاخانی و نویسندگی هلن بهرامی است و در خلاصه داستان آن آمده: قبر مجاور آقا شاه‌عبدالعظیم برای ننه‌مشهدی، پیرزن خیر محله بسیار اهمیت ویژه‌ای دارد. اوایل دهه هشتاد شمسی است و لوتی‌بهرام هنوز در محله برو بیایی دارد. ننه از لوتی می‌خواهد آن را به هر قیمتی برایش بخرد اما این دو متر در یک متر خاک زندگی لوتی و اهالی محل را دستخوش تغییراتی قرار می‌دهد.

«وصیت‌نامه ننه‌مشهدی» به سردبیری ایوب آقاخانی، نویسندگی هلن بهرامی، تهیه‌کنندگی مهدیه تقی‌زاده، افکتوری نازنین حسن‌پور، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی ناهید مسلمی، محسن بهرامی، بیوک میرزایی، مجید حمزه، شمسی صادقی، امیر زنده‌دلان، شهین نجف‌زاده، بهناز بستان‌دوست، مینو جبارزاده، حمید یزدانی، مونا صفی، نگین خواجه‌نصیر، سینا نیکوکار، احمد لشینی، ماندانا محسنی و کامیار محبی از روز شنبه ساعت 30 دقیقه بامداد از رادیونمایش پخش می‌شود و ساعت 8:30 دقیقه تکرار آن است.

5/5 - (9 امتیاز)