«گاه فراموشی» همایون شجریان شنیدنی شد

آلبوم موسیقی «گاه فراموشی»، تازه‌ترین همکاری همایون شجریان، خواننده موسیقی ایرانی و فردین خلعتبری موسیقی‌دان و آهنگساز، ۲۲ اردیبهشت منتشر می‌شود.

بنا بر گزارش سایت هنردستان، آلبوم موسیقی «گاه فراموشی» شامل هشت قطعه موسیقی باکلام در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی است که نوازندگان بین‌المللی این آلبوم «بیورن مه یر» (گیتارباس شش سیم)،«کلاوس گزینگ» (کلارینت‌باس، ساکسوفن سوپرانو)،«کارلو نیدرهاوزر (ویلنسل) و «فردریک ژیل» (پرکاشن) هستند.

شعرهای این آلبوم توسط فردین خلعتبری سروده شده و ضبط موسیقی آلبوم در استودیو «ویوگاردن» اتریش و استودیو صبا ایران انجام شده است. همچنین ویدئوکلیپ «مستی مدام» با طراحی و کارگردانی رامین ‌حیدری فاروقی و بازیگری رویا نونهالی روی قطعه‌ای به همین‌ نام از آلبوم «گاه فراموشی» ساخته شده است.

فردین خلعتبری تهیه‌کننده، رامین صدیقی، مشاور تهیه‌کننده، فرشاد حقیقی مشاور موسیقی مقامی، سحر فروزان مدیر اجرایی، رضا موسوی مدیر هنری، افشین صمدیان مدیر پروژه و کاوه عابدین و فرانس شادن صدابرداران از دیگر عوامل این آلبوم هستند.

همچنین صاحب امتیاز آلبوم موسیقی «گاه فراموشی» موسسه فرهنگی هنری ۱۴۰۰ آریا،کارگزار نشر هرمس و پخش نشر جوان هستند.

پس از مراسم رونمایی در روز ۲۲ اردیبهشت، نسخه‌ی دیجیتال این اثر به صورت قانونی و انحصاراً از طریق پلتفرم بیپ‌تونز و نسخه‌ی فیزیکی (با تیراژ محدود) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مادیران و از طریق نشر و پخش جوان در فروشگاه‌های معتبر موسیقی، شهر کتاب‌ها و فروشگاه اینترنتی لورکا و به صورت تلفنی از طریق نشر موسیقی هرمس در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

همایون شجریان و فردین خلعتبری طی سال‌های گذشته آثاری در قالب آلبوم موسیقی منتشر کرده‌اند که آخرین اثر، سال ۹۸ در قالب آلبوم «امشب کنار غزل‌های من بخواب» بر اساس اشعار زنده‌یاد «افشین یداللهی» منتشر شده است.

4.4/5 - (17 امتیاز)