تقلید از هم‌سالان در رادیوسلامت مورد بررسی قرار می‌گیرد

برنامه «کودک من» با محوریت پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و دغدغه‌های پدران و مادران روانه آنتن رادیوسلامت می‌شود و درباره نحوه رفتار با کودکان آموزش‌های لازم را می‌دهد.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از روابط‌عمومی رادیوسلامت، فاطمه بی‌تقصیر، تهیه‌کننده برنامه «کودک من» در این‌باره می‌گوید: این برنامه از تولیدات گروه بهداشت روان رادیوسلامت است. پدر و مادرهایی که دوست دارند کودکان شاد، سالم و بانشاط داشته باشند، می‌توانند شنونده برنامه باشند که با حضور دکتر سایناز مودت (روان‌شناس کودک و نوجوان) روانه آنتن می‌شود. در برنامه روز 21 اردیبهشت‌ماه به موضوع کودکان و تقلید از هم‌سالان می‌پردازیم و خانواده‌ها به دلایل گرایش کودکان به تقلید از هم‌سالان آشنا خواهند شد. دکتر سایناز مودت (روان‌شناس کودک و نوجوان) مهمان برنامه هستند و در این برنامه صحبت می‌کنند.

همچنین تلاش می‌شود در قالب برنامه «کودک من» به موضوعات مختلف در حوزه بهداشت روان کودک پرداخته شود و اطلاعاتی را در خصوص نحوه رفتار با کودک، آموزش سبک زندگی و مهارت‌های ده‌گانه در اختیار پدران و مادران قرار می‌گیرد.

محورهای برنامه شامل آموزش مهارت‌هایی در حوزه‌های خودآگاهی، هم‌دلی، روابط بین فرد، ارتباط موثر، مقابله با استرس، مدیریت هیجان، حل مساله، تصمیم‌گیری، تفکر خلاق، تفکر نقادانه و … است.

مخاطبان می‌توانند اگر پرستی دارند در زمان پخش برنامه 30000102 پیامک بدهند. برنامه «کودک من» روزهای چهارشنبه ساعت 16:30 دقیقه پخش می‌شود.

3.8/5 - (12 امتیاز)