نقاشی‌های «مونا جانی‌خان» در گالـری شَلمـان

نگارخانه شَلمان نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های مونا جانی‌خان را با نام «پرواز در اوج» روز جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

بنا بر گزارش سایت هنردستان به نقل از روابط‌‎عمومی نگارخانه، نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های مونا جانی‌خان با نام «پرواز در اوج» روز جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری از ساعت 16 تا 21 در نگارخانه شَلمان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا 28 اردیبهشت‌ماه هر روز از ساعت چهار تا 20:30 شب برپاست.

«مونا جانی‌خان» در توضیح این نمایشگاه می‌نویسد: ترکیب پیکره‌های انسانی و عناصری از طبیعت در نقاشی‌ها و فضاهای نمادین و اساطیری در اغلب آثار نمایان است و دغدغه‌های نقاش نسبت به عناصر در آثارش به چشم می‌خورد، به نحوی پیکره‌ها و فیگوراسیون اساطیری با عناصر ارتباط برقرار کرده که غالب است و با طبیعت در هم آمیخته شده است، انعکاس انسان در نقاشی‌ها آن‌گونه است که به صورت معمول با آن مواجه نیستیم.

تمایل به تجرید و بیانگری عاطفی و آنی هنرمند در این آثار مشهود است، فرم، رنگ، ترکیب‌بندی و ضربه قلم‌ها همه تابع عواطف هنرمندی است که دریافت ذهنی خود را نقاشی می‌کند.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز از ساعت 16 تا 20:30 به گالری شلمان واقع در بلوار میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبار غربی، کوچه‌ی کاووسی، پلاک 27 مراجعه بکنند.

5/5 - (1 امتیاز)