پیش‌خرید نمایش «شام آخر» هم‌زمان با معرفی آهنگساز آغاز شد

هم‌زمان با آغاز پیش‌فروش نمایش «شام آخر» در سایت تیوال، آهنگساز و گروه طراحان نمایش معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی گروه، پیش‌فروش سه روز نخست نمایش «شام آخر»، اثر جدید مسعود دلخواه، در سایت تیوال آغاز شد.

همچنین آهنگساز و گروه طراحانی که کارگردان را در این نمایش یاری می‌کنند، عبارتند از:

آهنگساز: آرمان پارسیان، طراح صحنه و لباس: فطیما زعفرانی، طراح نور: محمدمهدی سامی‌منش، طراح گریم: امیرعباس حاتمی.

مسعود دلخواه،کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر طی سال‌های گذشته نمایش‌های فاخری مانند «مفیستو» را در سالن بزرگ تالار مولوی،«شاه‌لیر» در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر و چند نمایش ارزشمند دیگر را روی صحنه برده است.

او در نمایش «شام آخر»، همراه با گروه بزرگی از بازیگران و خوانندگان نسل جوان، از حضور چند بازیگر مطرح و باتجربه از جمله کاظم بلوچی، رحیم نوروزی و شهین نجف‌زاده بهره می‌برد.

دلخواه درباره‌ی این نمایش که از ۲۶ اردیبهشت‌ماه در سالن استاد ناظرزاده‌کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود،گفت: نمایش‌نامه‌ی «شام آخر» بر اساس بخش‌هایی از رمان «مرشد و مارگاریتا» اثر میخاییل بولگاکف و همین‌طور چند منبع دیگر نوشته شده است. نمایش «شام آخر» همان‌گونه که از نامش برمی‌آید، درباره‌ی لحظات آخر زندگی حضرت عیسی مسیح (ع) به روایت مریم مقدس (س) و حواریون او و همچنین محاکمه‌ی آن حضرت توسط پیلاطوس، حاکم یهودی است.

«شام آخر» با رویکردی مدرن و با شیوه‌ی اجرایی نیمه‌موزیکال، توسط بیش از سی بازیگر و خواننده و نوازنده و به کارگردانی مسعود دلخواه، در تماشاخانه‌ی ایرانشهر، سالن ناظرزاده اجرا می‌شود.

گفتنی است پیش از این حضور عرفان شیرنگی (مدیر تولید) و امیر پارسائیان‌مهر (مدیر امور رسانه و روابط‌عمومی)، علی عفیفی (عکاس)، میثم زرقانی (استودیو آرت‌کات، طراح تیزر)، حسام صلاحی‌نژاد و نازنین یار (مسئول فضای مجازی) در این نمایش قطعی شده بود.

4.2/5 - (13 امتیاز)