«قطار آن شب» در انتظار حمایت فارابی

هنردستان : حمیدرضا قطبی گفت: فیلم «قطار آن شب» نیاز به حمایت بنیاد فارابی دارد. 

 

حمیدرضا قطبی کارگردان سینما درباره تولید فیلم «قطار آن شب» که سال گذشته پروانه ساخت دریافت کرد گفت: کار کودک نیاز به حمایت نهادهای دولتی دارد که اگر این حمایت از سوی بنیاد فارابی صورت گیرد، فیلم را برای  جشنواره کودک اصفهان که در تیرماه برگزار می‌شود، آماده می‌کنیم. 

وی درباره داستان فیلم گفت: این کار اقتباسی آزاد از رمان «قطار آن شب» نوشته احمد اکبرپور است  که در خواست  حمایت از فارابی را ارایه کردیم . اگر حمایت صورت گیرد به سرعت فیلم را جلوی دوربین می‌بریم زیرا فیلمنامه آماده ساخت است. 

کارگردان فیلم «جامه‌دران» درباره ادامه ساخت فیلم در گونه اجتماعی گفت: وضعیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه اجتماعی وضعیت بسامانی نیست. با توجه به اقبال مخاطب به فیلم‌های کمدی، بخش خصوصی حمایت از سینمای اجتماعی نمی‌کند. دو فیلمنامه آماده با اقتباس از دو رمان از خانم بلقیس سلیمانی با نام‌های «خاله بازی» و «بازی آخر بانو» دارم که به دنبال تامین سرمایه برای ساخت این فیلم ‌ها هستم. 

منبع : فارس 

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »