تجربه هیجان‌انگیز با مسابقه «هرم طلایی» در رادیوسلامت

مسابقه رادیویی «هرم طلایی»، روز چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه به تهیه‌کنندگی سولماز عطایی روانه‌ی آنتن رادیوسلامت می‌شود که در قالب پرسش و پاسخ از شنوندگان، تغذیه‌ی صحیح نیز آموزش داده می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، سولماز عطایی در این‌باره می‌گوید:«این مسابقه با محوریت تغذیه، اطلاعات پزشکی و دانش سلامت پخش می‌شود. ایده‌ی مسابقه‌ی رادیویی هرم طلایی برگرفته از هرم غذایی است که در چهار طبقه طراحی شده است. این طبقات شامل غلات، میوه و سبزی، پروتئین و چربی و شیرینی‌هاست».

به گفته سولماز عطایی، تهیه‌کننده در هر طبقه دو شنونده با یکدیگر رقابت می‌کنند و پرسش‌های تلفنی از آن‌ها پرسیده می‌شود و باید پاسخ بدهند. اگر حداقل امتیاز یعنی90 امتیاز و یک ستاره بگیرند، می‌توانند وارد قله بشوند.

چهار صندوق طلایی در بخش قله وجود دارد که شنوندگان با پاسخ‌دادن به پرسش‌ها می‌توانند امتیازات این صندوق را کسب و به فینال راه پیدا بکنند و در نهایت نفر برگزیده انتخاب بشود.

به گفته‌ی او، هدف از تولید مسابقه هرم طلایی، آموزش تغذیه سالم به شنوندگان است این برنامه مورد توجه و بازخورد شنوندگان قرار گرفته و جزو برنامه‌های منتخب آن‌هاست.

2.8/5 - (5 امتیاز)