«قصه‌های مادربزرگ» در رادیوسلامت

رادیوسلامت هر شب ساعت 21:10 دقیقه در قالب برنامه «سیبک و قصه‌های مادربزرگ»، قصه‌هایی را با محوریت مهارت زندگی برای کودکان روایت می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، نازیلا نظمی (تهیه‌کننده برنامه سیبک و قصه‌های مادربزرگ) در این‌باره گفت: این هفته ما در قالب قصه‌گویی به موضوعاتی همچون غذای مقوی، حواس‌جمع‌بودن، بازی با خواهر و برادر کوچک‌تر، پذیرفتن تفاوت‌ها و … می‌پردازیم. این موضوعات در قالب قصه‌هایی با عناوینی همچون «بچه‌فیله کجاست؟»،«حواست جمع باشه»،«بازی با داداش‌کوچولو» و «جغد بیداره» پخش می‌‎شود. در مجموع سعی می‌کنیم مهارت‌های زندگی را در قالب قصه به بچه‌ها آموزش بدهیم.

برنامه «سیبک و قصه‌های مادربزرگ» هر شب به مدت ۱۵ دقیقه در ساعت ۲۱:10 دقیقه روانه آنتن می‌شود که ویژه گروه خردسالان است.گوینده و راوی برنامه، فرشته قربانی است و بازیگران مریم قربانی، سارا عرب‌پوریان و حمیدرضا اللهیاری است که در بخش قصه نقش‌آفرینی می‌کنند.

در این برنامه، سیبک نماینده قشر خردسال است و هر بار برایش ماجراهایی پیش می‌آید و مادربزرگ تلاش می‌کند او را آگاه کند تا راه و رسم زندگی را یاد بگیرد. در این برنامه زمینه‌سازی می‌شود تا بچه‌ها مهارت‌های زندگی را یاد بگیرند و در قالب داستان و نمایش این اتفاق رخ می‌دهد.

این برنامه هر شب میزبان یک خردسال است و  به صورت تلفنی در برنامه حضور دارند و آن‌ها در طول برنامه باید حدس بزنند سیبک در مواجهه با اتفاقات چه‌طور عمل می‌کند.

4.1/5 - (7 امتیاز)