مهار خشم روی موج رادیوسلامت

برنامه «99 درجه»، روزهای پنج‌شنبه ساعت 14:05 دقیقه در رادیوسلامت، پرونده قضایی افرادی را که به دلیل پرخاشگری ناشی از کنترل خشم در زندان به سر می‌برنند مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، این برنامه در قالب مجله‌ای با محوریت مدیریت خشم تولید و روانه آنتن می‌شود. در این برنامه افرادی که به دلیل پرخاشگری ناشی از عدم کنترل خشم دارای پرونده قضایی هستند، بررسی می‌شوند و در خلال این بررسی با حضور کارشناس مربوطه علت‌شناسی خواهد شد. در این برنامه به شنوندگان آموزش داده می‌شود چطور خشم خودشان را کنترل کنند، زیرا گاهی کنترل‌نکردن خشم منجر به عواقب بسیار تلخ و دردناکی خواهد شد.

برنامه «99 درجه» ساعت 14:05 دقیقه از رادیوسلامت پخش می شود و پنج‌شنبه پنج خردادماه به موضوع آشنایی با علل تبدیل خشم به پرخاشگری اختصاص دارد. دکتر سعیده هادی روان‌شناس در این برنامه صحبت می‌کند.

برنامه شامل آیتم‌های متنوعی است. آیتم «یک آن» به روایت برشی از زندگی یک فرد که دستخوش پرخاشگری شده، اختصاص دارد. آیتم «خشم در مشت» راهکارهای کنترل خشم را آموزش می‌دهد. آیتم «خشم و هیاهو» موضوع رفتارها و هیجان‌های مرتبط با خشم و پرخاشگری را مورد بررسی قرار می‌دهد.

سارا شریفی تهیه‌کننده و دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه هستند.

4.3/5 - (14 امتیاز)