قصه آدم‌های خاص روی موج رادیوسلامت

برنامه «با نخبگان» روزهای یکشنبه ساعت 20 به تهیه‌کنندگی مرتضی میلانی و مجری کارشناسی زهرا حاجی‌زاده از رادیوسلامت پخش می‌شد.

به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، زهرا حاجی‌زاده، مجری این برنامه توضیح داد: برنامه «با نخبگان» یکشنبه ساعت 20 تا 20:30 از شبکه سلامت پخش می‌شود و مرتضی میلانی تهیه این برنامه را بر عهده دارد. برنامه «با نخبگان» ساختار گفت‌وگومحور و تولیدی دارد. از سال 95 این برنامه را اجرا می‌کنم و مشاور برنامه نیز هستم. این برنامه تاریخ شفاهی نخبگان عرصه پزشکی و سلامت است که به زبان خودشان روایت می‌شود.

این مجری رادیویی ادامه داد: هدف ما اینست در گفت‌وگو با اساتید نقشه راهی برای نسل جوان مشخص کنیم. به طور خاص از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی و اعضای فرهنگستان‌های علوم پزشکی برای حضور در این برنامه دعوت می‌کنیم و در عین حال از نسل جوان نمایندگانی در این برنامه حضور دارند.

حاجی‌زاده تاکید کرد:«گفت‌وگوهای ما هدفمند است تا از وقایع زندگی اساتید مطلع بشویم و از فراز و نشیب مسیری که طی شده و عبور از دشواری‌ها و مسوولیت‌ها حرف بزنند. همچنین به اتفاقات روز سری می‌زنیم و مشکلات فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف را بررسی می‌کنیم».

مجری برنامه «با نخبگان» یادآور شد: مدت گفت‌وگو با هر میهمان حدود 22 دقیقه است.گاه درباره مسائل روز حرف می‌زنیم و مسائل جامعه را مطرح می‌کنیم و درباره راهکارهای برون‌رفت از معضلات نیز حرف می‌زنیم. راز موفقیت میهمانان را بررسی می‌کنیم و به نقش خانواده در موفقیت افراد و تغییر مسیرها اشاره می‌شود. هدف ما اینست که بدانیم چگونه شوق یادگیری در نوجوانان احیا بشود. از این رو به سراغ خاطرات میهمانان می‌رویم.

حاجی‌زاده ادامه داد: میهمانان ما در کنار جایگاه علمی، خیر هستند و برای ما این فرهنگسازی مهم است که می‌توان در این راه قدم گذاشت. با حدود صد تن از نخبگان حوزه سلامت حرف زدم و هر یک زندگی‌شان قصه خاصی داشت. هر یک از آن‌ها درس‌های زیادی برای ما داشته و زندگی هیچ‌کدام شبیه به هم نبود. میهمانان ما از مدیریت کشور در شرایط بحرانی و جلوگیری از فرار مغزها حرف می‌زنند. این موضوعات مسائلی است که با میهمانان در میان گذاشته می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)
هنرهای تجسمی

جایزه COAL 2024

فراخوان جایزه COAL منتشر شد. به گزارش هنردستان ، فراخوان جایزه COAL منتشر شد. مهلت ثبت‌ نام: 5 مه 2024 (16 اردیبهشت 1403 جایزه زغال

ادامه مطلب »