«پشت پلک» را از رادیو بشنوید

برنامه شبانگاهی «پشت پلک» هر شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روانه آنتن رادیوسلامت می‌شود. این برنامه سعی دارد در قالب آیتم‌های متنوع به موضوع سبک صحیح زندگی بپردازد.

به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، این برنامه هر بامداد از ساعت۳۰ دقیقه بامداد تا ۲:30 دقیقه بامداد پخش می‌شود و به سبک زندگی می‌پردازد تا لحظات آرامش‌بخشی برای شنوندگان فراهم بکند. برنامه «پشت پلک» دوشنبه 9 خردادماه به این موضوع  اختصاص دارد که در چه شرایطی خود واقعی‌تان را نشان می‌دهید.

همچنین روز سه‌شنبه 10 خردادماه به این موضوع می‌پردازد که چقدر به دنبال موفقیت فردی هستید و چرا؟ درباره این موضوع دکتر پروین ناظمی صحبت می‌کند. روز چهارشنبه 11 خرداد به این موضوع اختصاص دارد که باید در وصف دختران سرزمین چه بگوییم. روز پنجشنبه 12 خردادماه موضوع کم‌رنگ‌شدن انگیزه‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و دکتر حسن ابراهیمی‌مقدم به این موضوع می‌پردازد.

در برنامه «پشت پلک» که از تولیدات گروه تغذیه رادیوسلامت است،کارشناسان اطلاعات کاربردی در حوزه تعذیه را در فواصل برنامه در اختیار شنوندگان می‌گذارند. به مبحث گردشگری و محیط زیست نیز در این برنامه پرداخته می‌شود. در بخش سلامت معنوی هم سبک زندگی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

پخش ترانه و صدای مردم از دیگر بخش‌های برنامه است.

5/5 - (1 امتیاز)