با حضور پرشور هنرمندان عرصه‌ی تئاتر و سینما؛ اجرای ویژه‌ی نمایش «نازگل» برگزار شد

نمایش «نازگل» به کارگردانی میثم یوسفی، شب گذشته ـ دوشنبه 9 خردادماه ـ با حضور گرم و بی‌سابقه‌ی هنرمندان تئاتر و سینما در تماشاخانه‌ی سنگلج و برگزاری جشنی در شب تولد استاد داوود فتحلی‌بیگی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی تماشاخانه‌ی سنگلج، نمایش سنتی و ایرانی «نازگل» در اجرای دیشب خود میزبان هنرمندان تئاتر و سینما، مدیران سابق اداره‌ی برنامه‌های تئاتر از جمله مهرداد بیات و مریم معارف و هنرمندانی مانند اصغر همت و شهرام گیل‌آبادی از خانه‌ی تئاتر، روی صحنه رفت و در پایان اجرا ناصر آویژه با بیان خاطره‌ای از سال 1365، از مردی هنرمند صحبت به میان آورد و آقای نمایش ایرانی را به روی صحنه دعوت کرد و تولدشان را تبریک گفت.

در ادامه با حضور استاد داوود فتحعلی‌بیگی روی صحنه، تماشاگران به پا خواستند و تولد این هنرمند پیشکسوت را تبریک گفتند. فتحعلی‌بیگی با تشکر از گروه اجرایی نمایش «نازگل»، خود را سرباز نمایش‌های ایرانی خواند و خدارا شکر کرد که طی این سال‌ها با او همراه بوده تا بنویسد و کارگردانی بکند و شاگردانی را پرورش بدهد. او در پایان برای همه‌ی مردم ایران، آرزوی سلامتی و شادی کرد.

هنرمندانی که در این اجرای ویژه به تماشای نمایش «نازگل» نشستند، عبارتند از:

اصغر همت، شهرام گیل‌آبادی، مریم معترف، مریم کاظمی، جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط‌خواه، رحمت امینی، حمید قطبی، اکبر منصورفلاح، علی عابدی، مجتبی مهدی، علی ابولخیریان، پوپک عظیم‌پور، علی فتحعلی، غلام بابوته، محمد لقمانیان، حامد زحمتکش‌، مرجان صادقی، شیرین امامی، محسن طباطبایی، حسین جمالی، سیاوش چراغی‌پور، مجتبی کاظمی، صادق حدادی، مهدی فرشیدی‌سپهر، روشنک کریمی، شهرام نجاتی، مجید ستایش، ناصر بزرگمهر، مهرداد یکتا، علی یداللهی، هادی قمیشی، ناصر شفق (تهیه‌کننده سینما)، مهدی آقاجانی(کارگردان سینما) محمد متوسلانی، عباس محبوب و جمعی از انجمن بازیگران و کارگردانان خانه‌ی سینما، خانه‌ی تئاتر و عکاسان خانه تئاتر.

گفتنی است نمایش «نازگل» امشب سه‌شنبه 10 خردادماه، هم‌زمان با زادروز استاد «داوود فتحعلی‌بیگی» نیز با اجرایی ویژه، میزبان اصحاب رسانه و منتقدان تئاتر و سینما خواهد بود.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت 19:30 به تماشاخانه‌ی سنگلج مراجعه بکنند.

4.1/5 - (18 امتیاز)